خبرهای داغ:
روحانی آزاده اهل تسنن:

اهل تسنن جانشان را در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی فدا خواهند کرد

روحانی آزاده اهل تسنن گفت: ما زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و اگر خدای ناکرده دشمن قصد حمله به ایران را داشته باشد همانند قبل همدوش امت شیعه در یک صف واحد، در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم و جانمان را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۰۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،ا یوب یار محمد نژاد از بندر ترکمن استان گلستان  در حاشیه  همایش سراسری آزادگان اردوگاه 12 ، با بیان اینکه  هر روز اسارت را می توان یک عالم خاطره دانست، گفت: هرچه از دوران اسارت بگویم کم است، بیخوابی ، بی غذایی، شکنجه، بی توجهی، و ...

وی، که خودش را مسئول یک موسسه فرهنگی و از فعالان حوزه علمیه قبای بندر ترکمن معرفی کرد ، در ادامه به وظیفه بسیار مهمی که روحانیون در برابر توطئه های دشنمان از جمله استکبار جهانی و صهیونیسم بر عهده دارند، اشاره کرد و افزود: روحانیون و طلاب دینی باید در منابر، مساجد و سخنرانی هایشان، مردم خصوصا جوانان را نسبت به توطئه های دشمنان توجیه کنند.

این روحانی آزاده اهل تسنن، به اسارت 26 ماه و 6 روز خود در  تکریت اردوگاه دوازده عراق اشاره کرد و گفت: در این مدت علیرغم تمام مشکلات، بیخوابی ها و شکنجه های روحی که رژیم بعثی عراق به ما می داد، ذره ای از موضع خود عقب نشینی نکردیم و دوام آوردیم .

وی ، با تاکید حمایت جدی مردم و مسئولین از شعار حمایت از تولید داخلی سالجاری مقام معظم رهبری ابراز داشت :  ضمن حمایت و پشتبانی قاطع جامعه روحانیت شیعه و سنی از شعار سال جدید ،  از مردم عزیزکشورمان می خواهیم که  کالای داخلی مصرف کنند و کالای  خارجی را  تحریم کنند.

روحانی ایوب یارمحمد نژاد ، با بیان اینکه  چون ما به عنوان اهل تسنن در سایه جمهوری اسلامی ایران و رهبری زندگی می کنیم و به تمام فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک می گوییم، ادامه داد: ما زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و اگر خدای ناکرده دشمن قصد حمله به ایران را داشته باشد همانند قبل همدوش امت شیعه در یک صف واحد، در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم و جانمان را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی خواهیم کرد.

 وی ، با تاکید بر اینکه نسل چهارم انقلاب باید پشتیبان ولایت فقیه باشند و توصیه های مقام معظم رهبری را به نحو احسن انجام بدهند ، خطاب به جوانان، گفت: به جوانان عزیز کشورمان توصیه می کنم که در پشتیبانی از مقام معظم رهبری، دولت و وطن عزیزمان لحظه ای عقب نشینی نکنند.

این روحانی آزاده اهل تسنن، به ناکام ماندن توطئه های آمریکا و صهیونیست ها در دشمنی با ایرا اشاره کرد و افزود: همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» الان هم آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند.

محمدنژاد در پایان گفت: به مسلمانان توصیه می کنم که با وحدت و همبستگی اجازه ندهند بین خودشان اختلافی ایجاد شود که دشمنان از این اختلافات سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار