مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفت و گ با «بسیج»:

شعار سال به عنوان نقشه راه برای مسئولین است

کامرانی گفت: بسیج اساتید باید حوزه را تقویت کند و در حمایت از کالای ایرانی با دوراندیشی به مسئله نگاه کند. این موضوع چند بعدی است و در کنار بحث فرهنگ سازی در حوزه اقتصادی دولت باید عزمی بر این کار داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۰۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

 

احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون برنامه های سال 97 در دانشگاه ها بیان کرد: مقام معظم رهبری هر ساله شعاری را تبیین می کنند که به عنوان نقشه راه برای همه مسئولین است. عنوان شعار امسال دغدغه ایشان نسبت به مسائل اقتصادی و کم و کاستی ها در این حوزه را نشان می دهد.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان افزود: بسیج اساتید باید حوزه را تقویت کند و در حمایت از کالای ایرانی با دوراندیشی به مسئله نگاه کند. این موضوع چند بعدی است و در کنار بحث فرهنگ سازی در حوزه اقتصادی دولت باید عزمی بر این کار داشته باشد.

وی در خصوص شعار سال ادامه داد: در فروردین ماه بسیج اساتید کارگروهی تشکیل داد و نشست هایی در خصوص تحقق شعار سال برگزار کرد.

کامرانی تشکیل اندیشکده ها توسط بسیج اساتید را کمک به جامعه دانست و اظهار داشت: باید دانشگاه را به جامعه ببریم و دانشگاه ها را جامعه محور کنیم. در این خصوص بسیج اساتید با توجه به نیازهای استان 3 اندیشکده تشکیل داده است.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان در پایان در مورد اسامی این اندیشکده ها گفت: 1) علوم و فنون دریایی و اقتصاد دریایی 2) آسیب های اجتماعی و فرهنگی 3) اندیشکده مسئله آب و کشارزی با توجه به بحران آب در استان که بسیج اساتید نسبت به این مسائل سیاست گذاری و رویکرد علمی دارد.

ارسال نظرات