خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه:

مسئولین کت های سیاسی را از تن بیرون کنند

امام جمعه زیرکوه گفت: برای پیشرفت شهرستان باید کت های سیاسی را از تن بیرون آورد اما متاسفانه در شهرستان کوچک و محروم زیرکوه همه کت ها را خارج از شهرستان در می آورند ولی داخل شهرستان می پوشند که این زیبنده نیست.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۲۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در  سپاه، مدیر و معاونین آموزش و پرورش به اتفاق مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه و جمعی از پرسنل سپاه شهرستان با حجت الاسلام مرتضائی نیا امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 امام جمعه زیرکوه در این دیدار با تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تبریک ایام ولادت امام عصر (عج) اظهار داشت: آنچه امروز باید تبیین شود؛ چهره آیت الله مطهری است چون شخصیت این عالم بزرگوار کمتر شناخته شده است.

حجت الاسلام مرتضائی نیا خاطرنشان کرد: هم معلمین و هم برادران ما در عقیدتی سپاه باید تلاش کنیم تا یک سوز برای اسلام، انقلاب و نظام در خودمان ایجاد و با روحیه جهادی کار کنیم.

وی با اشاره به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: صحبت های ایشان چالش های انقلاب است و باید این فرمایشات را آویزه گوش قرار دهیم.

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر توجه ویژه به نسل جوان گفت:امید را باید در جوانان دمید و همه باید تلاش کنیم تا نسل جوان ما خدمات نظام و انقلاب را بشناسند و با امید و نشاط برای پیشرفت نظام تلاش کنند.

حجت الاسلام مرتضائی نیا بیان داشت: دشمن تلاش می کند امید را از مردم بگیرد و باید تلاش کنیم تا  دشمن در این راه موفق نشود.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه سیاست زدگی بر شهرستان حاکم است گفت: همه باید تلاش کنیم تا این سیاست زدگی را کنار بگذاریم و بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی برای مشکلات شهرستان تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: برای پیشرفت شهرستان باید کت های سیاسی را از تن بیرون آورد اما متاسفانه در شهرستان کوچک و محروم زیرکوه همه کت ها را خارج از شهرستان در می آورند ولی داخل شهرستان می پوشند که این زیبنده نیست.

مرتضایی نیا اذعان داشت: ما روی اعتقادات خود محکم و مستحکم هستیم بنابراین باید بدور از سیاست زدگی این فضای اتحاد و صمیمیت را در شهرستان حاکم کنیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهید مطهری،گفت: تقارن ایام هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با ایام ولادت منجی عالم بشریت خیلی تقارن فرخنده ایست و امیدواریم این تقارن فرخنده تجدید عهد و پیمانی باشد برای اینکه سربازان خوبی برای امام زمان باشیم.

حجت الاسلام عبدی با بیان اینکه هفته عقیدتی سیاسی سپاه نیز مقارن با هفته معلم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مباحث اعتقادی و عقیدتی، در سپاه با تاکید ویژه ای دنبال می شود و برای نگهداری از نظام و اعتقادات و ولایت اقداماتی که در توان ما است انجام می شود.

مهدی پور، مدیر آموزش و پرورش زیرکوه نیز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای فرهنگی و دانش آموز زیرکوه از حمایت های امام جمعه شهرستان و سپاه شهرستان در برگزاری یادواره شهدا تشکر کرد و گفت: تمام تلاش ما در طول سال تحصیلی این است که فعالیت های آموزشی و پرورشی را همسو و با هم دنبال کنیم.

علیرضا مهدی پور بیان داشت: در حوزه پرورشی بحث قران،نماز،عترت و مسابقات دانش آموزی به شدت پیگیری می شود تا در کنار آموزش بال دوم که بحث پرورش نیز هست ،تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها