مسئول بسیج فرهنگیان استان گفت: فرهنگیان بسیجی همچون دیگر عرصه ها در حمایت از کالای ایرانی پیشرو خواهند بود.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۲۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار اصغر موسوی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان که به مناسبت هفته معلم و روز قشر بسیج فرهنگیان برگزار شد اظهار کرد: بسیج در حمایت از کالای ایرانی پیش رو خواهد بود و در این مهم فرهنگیان بسیج با تمام قوا وارد میدان خواهند شد.

وی با اشاره به نقش اساسی فرهنگیان بسیجی در امر مهم فرهنگسازی در جامعه عنوان کرد:  دشمن در جنگ نرم امروز باورها و اعتقادات ما را نشانه گرفته است که ما باید برای مقابله با آن وارد میدان شویم و با کار جهادی همچون جنگ سخت در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن به پیروزی دست یابیم.

مسئول بسیج فرهنگیان از برگزاری 100 عنوان برنامه در هفته معلم خبر داد و گفت: شهید مطهری الگویی ناببرای فرهنگیان جامعه است که ما باید با استفاده از راه و روش این شهید بزرگوار در راستای تربیت نسل های آینده، حفظ و حراست از انقلاب تلاش کنیم.

این مقام مسئول با تقدیر و تشکر از همکاری  اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: 17 کانون مقاومت بسیج فرهنگیان در استان در حال فعالیت است که بیش از 70 ساعت دوره ضمن خدمت از سوی آموزش و پرورش به این نهاد انقلابی واگذار و اجرایی شده است.

 

ارسال نظرات