خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

ترویج اندیشه استادمطهری در بین جوانان؛ مصونیت انقلاب از آسیب ها

امام جمعه کلیبر در دیدار کارکنان سپاه کلیبر با وی به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی گفت: اگر فکر و اندیشه شهید مطهری در بین دانشجویان و جوانان نفوذ کند انقلاب اسلامی ایران از هرگونه آسیبی دور خواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۵۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید حسن موسوی افزود: امروز همه تلاش دشمن بر این است که فکر و اندیشه و باور اعتقادی جوانان ما را مورد هجمه قرار دهد و اعتقاد و ایمان جوانان را از بین ببرند چراکه به خوبی متوجه شده اند جوانان سرمایه های اعتقادی و معنوی و علمی ایران هستند.

وی ادامه داد: با این وجود متاسفانه برخی از آقایون برنامه ریز کشور با وعده های توخالی به ملت زمینه هجمه بیشتر دشمن به اعتقادات را فراهم می کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: باید سپاه و بسیج و هر نهاد انقلابی دیگر و همه دلسوزان انقلاب همچون شهید مطهری در مقابل انحرافات فکری و اعتقادی بایستند و جوانان با ایمان و با اعتقاد تعلیم و تربیت دهند تا این اعتقاد مانع نفوذ فرهنگ غرب شود.

 وی اضافه کرد: همچنین اگر کسب علم توام با تهذیب نفس و اعتقاد باشد این سد آهنین در برابر بیگانه خم نمی شود ولی اگر علم توام با اعتقاد و معنویت و ایمان نباشد مثل سران آل سعود از سرفه ترامپ به وحشت می افتند و برای حفظ موقیعت خود کشور را در خدمت آمریکا و افرادی همچون ترامپ روانی قرار می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها