به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد؛

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه قمربنی هاشم(ع)

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از مربیان سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۶۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، همایشی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم معنوی، حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با خیر مقدم به حضار و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری و مربیان شهید، هدف از این برنامه را پاسداشت مقام معلم و مربی در سپاه و بسیج عنوان کرد.

وی افزود: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی بیش از 24 عنوان برنامه با محوریت تبیین زوایای مختلف اندیشه های شهید مطهری و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در رده های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت و تزکیه نفس؛ تقید، تقوا، شجاعت، شناخت، آگاهی و بصیرت را از ابزار مورد نیاز برای مقابله با غیر حق و ایستادن برابر استکبار عنوان کرد.

وی، با ابراز اردات قلبی به پاسداران و بسیجیان، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری را گرامی داشت و افزود: توفیق خدمت به اسلام و مسلمین نعمت بزرگ الهی است که باید شکرگذار این نعمت خدادادی باشید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ادامه داد: پیشانی خضوع به درگاه الهی ساییدن و رکوع و سجود متواضعانه و تسلیم خدا شدن، به نعمت های الهی می افزاید.

امام جمعه شهرکرد، تصریح کرد: افزایش بصیرت، دشمن ستیزی و کفرستیزی به خنثی شدن مکرهای دشمنان می انجامد.

وی، خاطرنشان کرد: به نشاط آوردن دل یاران دین خدا از آثار و برکت خدمتگزاری در نهادهایی همچون سپاه و بسیج است، که در این مجموعه ها شاهد آن هستیم و انتظار نیز همین است.

تشریح نکات عقیدتی و سیاسی نهفته در داستان قرآنی اصحاب کهف از دیگر بخش های سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بود که در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بیان شد و از طریق ویدیو کنفرانس برای نواحی مقاومت شهرستان های 9گانه استان پخش گردید.

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و همکاران قسمت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر بخش های این مراسم بود.

به گزارش بسیج، نمایشگاهی از آثار مکتوب شهید مطهری در حاشیه این همایش برپا شده بود که مورد بازدید کارکنان ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام قرار گرفت.

ارسال نظرات