مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

اعتقاد به مهدویت حرکت در مسیر سعادت است/ تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:اعتقاد به مهدویت یک نظام تربیتی است، دست روی دست گذاشتن به معنای انتظار نیست بلکه انتظار واقعی همراه با تلاش و جنب‌وجوش است و معتقد واقعی به مهدویت در مسیر سعادت حرکت می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۹۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس اله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه بروجرد برگزار شد اظهار داشت: چندین سال است که مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد را در شعارهای سال قرار می‌دهد که این خود نشان از اهمیت این موضوع دارد.

 وی افزود: امروز اتاق جنگ دشمن، موضوع اقتصادی است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده اما به یاری حق با حمایت از تولیدات داخلی و تکیه‌بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی می‌توان این توطئه و برنامه‌های دشمن را خنثی نمود.

 به گفته وی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال تکیه‌بر ظرفیت‌ها و استفاده از کالاهای ایرانی است چراکه با این اقدام علاوه بر حمایت از تولید و رونق داخل، اشتغال جوانان نیز ایجاد می‌شود.

 وی هدف از قیام حضرت مهدی (عج) را امتداد برنامه انبیاء الهی برشمرد و افزود: انبیاء برای سعادت بشر آمدند و این راه همچنان ادامه دارد که هدف اصلی همه امامان رسیدن انسان به اخلاق است و این‌که انسان مطیع خدا باشد و در سایه اطلاعات از ولایت به همه‌چیز خواهد رسید.

 حجت‌الاسلام جلیلیان اظهار داشت: اعتقاد به مهدویت یک نظام تربیتی است، دست روی دست گذاشتن به معنای انتظار نیست بلکه انتظار واقعی همراه با تلاش و جنب‌وجوش است و معتقد واقعی به مهدویت در مسیر سعادت حرکت می‌کند.

 به گفته وی مبنای اساسی قیام حضرت مهدی (عج) قرآن کریم، سیره و سنت اهل‌بیت (ع) و عدالت محوری است و منتظران واقعی این‌گونه اعتقادات رادارند و این نظام تربیتی را قبول کرده‌اند.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به این‌که انتظار واقعی انسان را به خدا می‌رساند  تصریح کرد: انتظار سبب رشد انسان می‌شود و باعث می‌شود منتظر خود را پایبند و آماده کند.

 وی اضافه کرد: امروز در جامعه جنگ نرم و فضای مجازی مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند و برخی از خانواده‌ها درگیر مشکلات و گرفتاری‌هایی هستند اما اعتقاد به مهدویت ازاین‌رو نیز تربیت بخش است چراکه در نظام تربیتی منتظر واقعی فرزندان خود را با امام زمان (عج) آشنا می‌کند.

 به گفته وی در نظام اسلامی باید فضای جامعه را به‌گونه‌ای آماده کرد که سربازان برای آن حضرت تربیت شوند و در برابر این‌همه خرافات و سو استفاده‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

همچنین در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار