خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

مقام معظم رهبری، الگوی کامل یک فرمانده است

حجت الاسلام مهدی جو گفت: فرمانده خوب کسی است که در مقابل دشمن با تجهیزات کامل وارد شود مانند حضرت آقا که همواره بر اتحاد و یکدلی مسوولان با جامعه و همچنین جلوگیری از اشرافی گری در بین مسوولان تاکید فراوان دارند
کد خبر: ۹۰۱۳۳۰۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ،نشست عقیدتی بصیرتی پایگاه حوزه نبی اکرم(ع) با موضوع اندیشه ها و آموزه های شهید مطهری برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) در این مراسم بیان کرد: خود سازی و مبارزه با نفس یکی از ویژگی های شهید مطهری بود که همیشه بر این مهم تاکید داشت همچنان که خودسازی و مبارزه با نفس را رمز موفقیت در زندگی بزرگان دین می دانست.
وی گفت: اندیشه‌ها و آموزه های بلند این شهید والامقام مسیر راه را برای زندگی ما روشن می کند اما متاسفانه از این مقوله استفاده وافی و کافی نمی شود.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) اظهار کرد: اگر با تقوی و خودسازی ریشه ها را محکم و تقویت کنیم، همه چیز محکم می شود، در غیر اینصورت سبب سقوط و شکست می شود. در نتیجه باید فرد فرد ما بر این مهم تاکید داشته باشیم تا در نهایت جامعه ای پویا و قوی با تفکر کامل انقلابی داشته باشیم.
مهدی جو اضافه کرد :امروز دشمن در جنگ نرم ریشه و اعتقادات و خانواده ها را هدف قرار داده است و به این نتیجه رسیده است که اگر بنیان خانواده را سست و متلاشی کند در راه رسیدن به هدف شوم خود موفق می شود.
وی همچنین افزود: دشمن در تلاش است اتحاد و قدرت درونی جامعه را بر هم زند که در راستای رسیدن به هدف فوق یعنی بر هم زدن اتحاد درونی جامعه درخت شومی به نام نفوذ کاشته است و به نتیجه رسیده است که اگر اشرافی گری را در میان مسوولان ما تقویت کند، در همین راستا بی اعتمادی به نظام را ترویج کند به هدف شوم خود رسیده و موفق خواهد شد.
حجت الاسلام مهدی جو در پایان يادآور شد: فرمانده خوب کسی است که در مقابل دشمن با تجهیزات کامل وارد شود مانند حضرت آقا که همواره بر اتحاد و یکدلی مسوولان با جامعه و همچنین جلوگیری از اشرافی گری در بین مسوولان تاکید فراوان دارند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها