خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین:

معلمان نقش مهمی برای دستیابی به تمدن آینده دارند

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین اذعان کرد: هزینه‌کردن برای معلمان از وظایف دولت و نوعی سرمایه‌گذاری است چرا که تربیت نسل آینده بر عهده معلمان بوده و معلمان نقش به سزایی را در دستیابی به تمدن آینده و تربیت نسل انقلابی عهده‌دار هستند.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۲۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

محمداسماعیل طاهرخانی مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات شهیدآوینی روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته معلم برگزار شد، اظهار کرد: به پاس گرامیداشت مقام معلم و با توجه به رابطه تنگاتنگ شهید مطهری با حوزه و دانشگاه و هم‌چنین خدمات ارزنده‌ای که شهیدمطهری در راستای فکر و اندیشه برای جامعه داشتند، سالروز شهادت ایشان را به عنوان روز معلم گرامی می‌داریم.
وی با اشاره به سخنان بزرگان در خصوص جایگاه معلم مطرح کرد: معلمی شغل انبیا است و همانطور که امام علی(ع) نیز مطرح نموده‌اند " هرکس کلمه‌ای به من بیاموزد مرا بنده خود ساخته است" می‌بایست همواره جایگاه معلمان را در جامعه ارج نهیم.
این مسئول ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و نقش معلمان در جامعه ابراز داشت: هزینه‌کردن برای معلمان از وظایف دولت و نوعی سرمایه‌گذاری است چرا که تربیت نسل آینده بر عهده معلمان بوده و معلمان نقش به سزایی را در دستیابی به تمدن آینده و تربیت نسل انقلابی عهده‌دار هستند.
مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین تبیین کرد: سازمان بسیج فرهنگیان در سطح کشور 12 تا 18 اردیبهشت ماه را به عنوان هفته بسیج فرهنگیان مطرح و برنامه‌های متعددی را برای این هفته درنظر گرفته است.
طاهرخانی از برگزاری 40 برنامه عمده به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در هفته بسیج فرهنگیان خبر داد و گفت: برگزاری 14نشست بصیرتی با موضوع تبیین شعار سال در مناطق چهاده‌گانه آموزش و پرورش، دیدار با خانواده معزز شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برخی از برنامه‌های بسیج فرهنگیان در این هفته است.
وی در خصوص دیگر برنامه‎‌های سازمان بسیج فرهنگیان تصریح کرد: گلباران و عطرافشانی قبور شهدا با حضور مسئولین، فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در روز پنجشنبه، برگزاری بازدیدهای علمی با کارخانجات و شرکت‌ها با هدف حمایت از کالای داخلی، پیام تبریک سردار شاهرخی به کلیه فرهنگیان و هم‌چنین صدور بیانیه‌ای با توجه به نیازهای آموزش و پرورش و مطالبات فرهنگیان از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.
این مسئول ادامه داد: در روز چهارشنبه 19اردیبهشت ماه و آخرین روز هفته معلم همکاران سپاه همچون سنوات گذشته ولی به صورت سازماندهی‌شده و گسترده‌تر در مدارس استان حضور پیدا کرده و با گل و شیرینی از معلمان تقدیر خواهند کرد.
مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین در خاتمه متذکر شد: امسال نیز همچون سنوات قبل همایش "یاد یار" در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و تعدادی از فرهنگیان به محضر رهبر معظم انقلاب خواهند رفت.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها