مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: با تربیت درست است که فرد از آسیب های اجتماعی در امان می‌ماند.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۴۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امیدی در دیدار با نماینده ولی فقیه که با حضور جمعی از فرهنگیان بسیجی استان برگزار شد اظهار کرد: روزی سواد را به توانایی خواندن و نوشتن محدود می دانستیم که این مهم تغییر کرده است و تنها خواندن و نوشتن سواد محسوب نمی شود.

وی با اشاره به وظایف فرهنگیان در جامعه عنوان داشت: تربیت شناسی، اخلاق مداری، تربیت نسل آینده، پویا، جامعه مدار و ... از ویژگی یک فرهنگی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: فرهنگیان وظیفه تربیت افراد و نسل آینده را برعهده دارند که با تربیت درست افراد از آسیبهای اجتماعی در امان خواهند ماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: هیچ مسیری جز آموزش و پرورش برای تربیت قشر آینده وجود ندارد و این دستگاه نیازمند همکاری دیگر دستگاه ها برای اجرایی کردن بهتر وظایف خود است.

امیدی گفت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و نیازمند آن هست که دیگر دستگاه ها برای معرفی راه درست به دانش آموزان به این نهاد کمک کنند.

وی به استفاده از فضای مجازی اشاره داشت و افزود: آشنایی با مخاطرات فضای مجازی، استفاده درست از فضای آموزشی، کنترل خشم و... ازجمله طرح هایی است که در استان اجرایی شده است و در حال حاضر در حال انجام می باشد.

ارسال نظرات