فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: مجموعه سپاه نه تنها یک مجوعه نظامی صرف نیست بلکه باید آن را با نگاه یک مجموعه عقیدتی سیاسی نگاه کرد.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۶۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت روز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران ضمن گرامیداشت این روز در جمع اصحاب رسانه گفت: هر آنچه در انقلاب اسلامی داریم بر محور عقیده است و همه مجموعه سپاه هم از زیر بنا بر اساس عقیده و یک حرکت دینی اعتقادی شکل گرفته است.

سردار جمیری افزود: دفاع مقدس و همه کسانی که در این دوران حماسی به شهادت رسیدند، جانباز و یا اسیر شدند و همه رزمندگان با اعتقادات خود واحساس تکلیفشان نسبت به دین حرکت کردند و از مملکت خوددفاع کردند.

وی با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم عنوان کرد: امروز هم در دفاع از حرم ائمه اطهار و دفاع از حریم ولایت بر اساس اعتقاد راسخ جوانان بوده است وگرنه در جمهوری اسلامی برای حضور بسیجان و احاد مختلف مردم در جبهه‌های جنگ هزاران کیلومتر فراتر از مرز کشور هیچ اجباری نبوده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یاد اولین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گرامی که فرمود: «سپاه یک نهاد عقیدتی سیاسی است و اگر سلاحی هم به دست گرفته برای حفظ عقیده خودش است» و مجموعه سپاه نه تنها یک مجوعه نظامی صرف نیست بلکه باید آن را با نگاه یک مجموعه عقیدتی سیاسی نگاه کرد.

سردار جمیری در پایان خاطرنشان کرد: امروز نگاه همه فرماندهان کشور به سپاه این است که آن چیزی که سپاه را در ماموریت‌ها موفق کرده نگاه اعتقادی به این حرکت نهادی است و اصحاب رسانه نقش بسیار خوبی در معرفی سپاه از نگاه اعتقادی و سیاسی دارند.
ارسال نظرات