همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی:

جهادگران بسیجی با جانشین فرمانده سپاه سلمان دیدار کردند

نشست صمیمی جهادگران، فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی با جانشین فرمانده سپاه سلمان در زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۹۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، این نشست به مناسبت آغاز هفته بسیج سازندگی با حضور بیش از ۷۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر در مهمانسرای سپاه سلمان برگزارشد.
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که رویکرد گروه‌های جهادی در سال جاری مسجد محوری است گفت: جهادگران در ایام نوروز به دور از خانه و خانواده تفریحات خود را کنار گذاشتند و با سخت‌ترین شرایط در دورترین روستا‌ها کارجهادی خود را ادامه دادند.
وی با اشاره به این مطلب که جهادگران با روحیه جهادی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم نیازمند تلاش دارند افزود: اردو‌های جهادی دانشگاه انسان سازی، تقویت باورها، اعتقادات و تقویت روحیه مسئولیت پذیری و ما می‌توانیم است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان بیان کرد: همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی ۱۱۴ پروژه سنگین و نیمه سنگین در استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
جعفری تصریح کرد: جهادگران افراد آتش به اختیاری هستند که در راستای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام برداشتند و شعار سال گذشته را ۵۰ درصدعملیاتی کردند.
این مسئول به حضور و فعالیت‌های چشمگیرگروه‌های جهادی بومی در سیستان و بلوچستان اشاره و تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم محروم استان مدت ۳ سال است که از ظرفیت گروه‌های جهادی بومی استان استفاده می‌کنیم.
همچنین سردار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان در این نشست با تاکید بر این مطلب که افرادی که خدمت بی منت را سرلوحه کارهایشان قرار می‌دهند مجاهدان فی سبیل الله هستند گفت: در رهبریت انقلاب اسلامی در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از ظرفیت بی نظیر مردمی استفاده شده است؛ که یک شاخه آن جهادگران هستند که در برابر چالش‌های دشمن با موفقیت ایستادند و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند.
وی از جهادگران به عنوان افراد آتش به اختیاری که در راستای حل برخی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کردند نام برد و افزود: موادمخدر، طلاق، مقابله با اعتیاد، حاشیه نشینی و ... از دغدغه‌های رهبر انقلاب بود که جهادگران متناسب با نیاز‌های جامعه مشکلات مردم را رفع و مانع به وجود آمدن این معظلات شدند.
سردار ناظری ادامه داد: انجام و ترویج حرکت‌های جهادی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، رسیدگی به محرومان با رویکرد ادارات از اولین اهداف گروه‌های جهادی برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
جانشین فرمانده سپاه سلمان راهبرد تعریف شده بسیج سازندگی را تقویت روحیه مردم یاری و مردم داری در ترویج فرهنگ کار و تلاش و توانمند سازی افراد جامعه برشمرد و اظهارداشت: مسجد محوری مهم است و همه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی باید از مسجد آغاز و خاتمه یابد.
گفتنی است در پایان جلسه از تعداد ۳ مدیر جهادی برتر و یک خبرنگار جهادگر تجلیل و قدر دانی شد.

ارسال نظرات