خبرهای داغ:
فرماندار تبریز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صداقت و شفافیت از شاخص های اصلی مدیران هوشمند است، ادامه داد: باید به مردم اطلاعات درست ارایه شود، زیرا اقشار مختلف مردم در عرصه های مختلف فعالیت و تصمیم گیری می کنند.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۷۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیار راستگو افزود: وی خدمت به مردم را وظیفه مسئولان دانست و اظهارداشت: جایگاهی که مسئولان دارند به برکت خون شهداست بنابراین باید برای پاسداشت آن در خدمت مردم باشند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از قابلیت های تبریز برای توسعه اظهارداشت: بازار، دانشگاه ها، ارایه خدمات فنی و مهندسی و واحدهای دانش بنیان و فناوری های پیشرفته از ظرفیت هایی که می تواند در توسعه تبریز کمک شایانی کند.
راستگو، هدایت آب های سطحی به دریاچه ارومیه را از برنامه های دولت برای احیای این دریاچه اعلام کرد و ادامه داد: در این راستا دستگاه های اجرایی اقدام به لایروبی و مسیر گشایی رودخانه ها می کنند.
وی اشتغال جوانان را از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب  خواند و تاکید کرد: باید در این زمینه بخش خصوصی نیز باید  پای کار باشد و برای رفع مشکل بیکاری جوانان با جدیت تلاش کند.

راستگو نقش خبرنگاران را در ایجاد زیرساخت های مهم جامعه تاثیرگذار عنوان و بیان کرد: خبرنگاران باید نسبت به فرهنگ سازی و نهادینه کردن روش های درست زندگی  و نادینه کردن آن در جامعه تلاش و از مسئولان برای حل مشکلات مردم مطالبه گری کنند.
وی ادامه داد: کار خبرنگاری رسالت سنگینی است که انتظارات از آن ها در جامعه نیز  زیاد است.

ارسال نظرات