امام جمعه بهاباد:

شهید مطهری؛ الگوی علم و تقوا و اخلاص

امام جمعه بهاباد درمراسم گرامی داشت سالروز شهات معلم شهید استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت:: شهید مرتضی مطهری با قلم خود و خون پاکش پایه گذار ارزش‌های انسانی و اخلاقی بود.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۸۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهارداشت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی است تا با افکار و اندیشه‌های شهید مطهری آشنا شویم.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه، شهید مطهری در بعد علمی و اخلاقی، گنجینه‌ای از علوم و معارف است افزود: شهید مطهری؛ الگوی علم و تقواو اخلاص درجامعه بشری است.
حجت الاسلام بشکانی عنوان نمود: شهید مطهری مصداقی از کلمه طیبه است که شباهت به شجره طیبه دارد که باید و می‌توان از ثمرات پرفیض و حیات‌بخشش استفاده کرد و باید از فقدانش تأسف خورد.
امام جمعه ورئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی و جریانی است که برای استمرار و بقای خود نیازمند مایه حیاتبخش است و آن خون شهیدان است که از وجود و قلوب بندگان مخلص خدا سرچشمه گرفته و در جویبار حوادث به پای درخت انقلاب می‌ریزد گفت:: شهادت در راه خدا، فیضی عظیم و هدیه‌ای الهی است. 
ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه امروز سپاه پاسداران به یک نیروی قدرتمند نظامی در جهان تبدیل شده است گفت:: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان اساسی‌ترین و مهمترین نهاد انقلابی به ولایت مداری و روحیه انقلابی و معنویت و دانش و آمادگی رزمی در جهان شناخته شده است.
وی با بیان اینکه دشمنان از سپاه پاسداران به شدت وحشت دارد، تصریح کرد: سپاه یک مجموعه مقتدر است که با هدف پاسداری تمام عیار و همه جانبه از انقلاب اسلامی شکل گرفته و تنها یک مجموعه نظامی نیست و در همه عرصه‌ها حضوری فعال و اثرگذار دارد.
درپایان از مربیان و اساتید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد دراین مراسم امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و پاسداران ناحیه حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار