مسئول امور روحانیون سپاه امام سجاد (ع)، گفت:شهید مطهری، عالمی مجاهد و زمان شناس بود.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۹۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، با آغاز هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه، مراسم گرامیداشت شخصیت استاد شهید مرتضی مطهری با سخنرانی حجت الاسلام خالصی، مسئول امور روحانیون سپاه امام سجاد(ع) و مسئول بازرسی سپاه امام سجاد استان هرمزگان در جمع کارکنان ناحیه حاجی آباد برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام خالصی ضمن تبریک ایاد گذشته و هفته معلم ، به تجلیل و تشریح ابعاد شخصیتی علامه مرتضی مطهری پرداخت و گفت: شهید مطهری بواسطه داشتن اساتید بزرگی مثل حضرت امام خمینی و علامه طباطبایی، توانستند به این جایگاه رفیع و اقیانوس علوم دست پیدا کنند.

حجت الاسلام خالصی گفت:شهید مطهری ایدوئولیک انقلاب اسلامی می باشد و یک انسان متفکر بود که تفکر علمی و عقلانیت در تمام اندیشه های او متبلور می باشد شهید مطهری عالم زمان شناس بود شرایط و مسائل زمان را می دانست.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در بیان و قلم دارای قول سدید بودند تاکید کرد: سبک شهید مطهری در گفتار و نوشتار متناسب با سطح و نیاز جامعه و مخاطب بود و فارغ از جوسازی ها و آسیب هایی که متوجه ایشان می شد از حق و حقیقت دفاع می کرد و به درمان دردهای جامعه می پرداخت.

حجت الاسلام خالصی شهادت شهید مطهری را توسط گروه منحرف و منافق فرقان را نتیجه جهاد و مبارزه عالمانه و موثر ایشان در ابعاد عقیدتی و فکری دانست و گفت: استاد مطهری به حق مجاهد و مبارزی همه جانبه، ذوالفنون و موثر بودند و شهادت، مزد جهاد و تلاش ایشان بوده و اثربخشی آثار وی را مضاعف نمود.

وی با اشاره به شاخصه های شهید مطهری افزود: ایشان زمان شناسی بودند و آگاه به مسائل روز جامعه یعنی آتش به اختیار بودند و اهل اقدام به موقع و همیشه در کارها دور اندیش و تدبیر گر بودند.

در ادامه همایش از فرماندهان و مسئولین عقیدتی حوزه های مقاومت که در اجرای آموزشهای عقیدتی سیاسی همکاری داشتند با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات