خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در برنامه تلویزیونی بی حاشیه :
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ، در برنامه تلویزیونی بی حاشیه حضور یافت و طی این برنامه یک ساعته چالش ها و فرصت های آموزش و پرورش استان را تشریح نمود.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۴۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به ضرورت مشارکت همه دستگاه ها در رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش ، تاکید نمود : آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی است که باید رسانه ها از جمله صداوسیما این مطالبه عمومی را از همه دستگاه ها مطرح کند.
قاسمی به حرکت بی نظیر در عرصه مدرسه سازی طی 4سال گذشته اشاره نمود و گفت : مشارکت فرهنگیان عزیز در زمینه سازی به واسطه کسر از حقوق ماهیانه ، یکی از مصادیق خیرخواهی و ایثار معلمین است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد : همیشه در حضور مسئولین و تریبون های کشوری تلاش کرده ام به عنوان زبان گویای فرهنگیان بزرگوار باشم و این امر را به عنوان بزرگترین افتخار خود در دوره مسئولیت می دانم.
وی با تاکید بر پیگیری های ویژه در زمینه رفع مشکلات فضای آموزشی ، اظهارنمود : جذب مشارکت 50میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سطح استان قزوین ، راهگشای بسیاری از مشکلات فضای آموزشی بوده است.
سالارقاسمی همچنین به تشریح برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در هفته معلم پرداخت و تاکید نمود : در تمامی مناطق و نواحی استان مراسم هایی باشکوه باحضور تمامی معلمان جهت تجلیل از مقام والای معلم برگزار می گردد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها