شش واحد مسکونی مددجویان در هفته بسیج سازندگی در حاجی آباد افتتاح می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد از افتتاح شش واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در هفته بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۴۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگذاری بسیج هرمزگان: محمد میرزاده فرمانده ناحیه حاجی آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج را در عرصه های مختلف انقلاب به عنوان پشتوانه عظیم رهبری و دولتمردان و نیرویی تأثیر گذار در تمام برهه های انقلاب عنوان کرد.

میرزاده در گفتگو با اهالی رسانه گفت بسیج توانسته است در صحنه های مختلف با کارکردهای جدیدی برنامه های متنوعی را در سال های گذشته اجرا نماید.

وی اظهار داشت تجربیات گذشته بسیج، امروز به نسل سوم انقلاب که به گفته رهبر انقلاب این نسل از نسل اول توفنده و توانمندتر به عنوان پشتوانه انقلاب است، سپرده شده است.

فرمانده ناحیه حاجی آباد بیان داشت: بسیج سازندگی همواره در بسیاری از طرح ها ی اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی نقش بسیار حساس و مهمی را داشته که در سال گذشته بسیاری از این طرح ها اشتغال زایی بسیاری داشته و در استان شاخص وبرتر بودند.

میرزاده در پایان به تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی پرداخت و عنوان داشت: افتتاح ۶ مسکن مددجویان کمیته امداد، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی به همراه مدیران شهرستان، افتتاح طرح های آبرسانی به روستای گلمیخک کوهشاه و افتتاح مسجد روستای پاشخ بخش احمدی، اعزام اعضاء حلقه های صالحین به اردوهای یک روزه، افتتاح زمین ورزشی سرچاهان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، بیان اقدامات بسیج سازندگی، دیدار با خانوده های جهادگر شهید عبدالحمید سالاری، حضور گروه های جهادی در نماز جمعه از جمله برنامه های این هفته بشمار می رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار