طی مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه خاش به منظور گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۸۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حجت الاسلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه خاش با بیان این‌که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «روز تشکیل سپاه»، «فرمان تاریخی تشکیل بسیج»، «روز پاسدار» و «روز عقیدتی سیاسی» تکریم می‌شوند، اظهار کرد: تعیین روز عقیدتی سیاسی نشان دهنده اهمیت این امر الهی و انسان ساز است.
وی با اشاره به این‌مطلب که روز شهادت شهید مطهری در سپاه و بسیج به عنوان روز عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است، افزود: اگر می‌خواهیم سپاه را انقلابی نگه داریم باید بر اساس تفکر شهید مطهری از این مهم حراست کنیم.
طهرانی زاده همراهی روحانیت را عامل پایداری بیش از پیش سپاه دانست و بیان کرد: سپاه بر مبنای اعتقاد شکل گرفته و تا روزی عزیز و شکست ناپذیر است که معتقد بماند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه عقیده را یکی از اصول اجرایی و مدیریتی سپاه دانست و تصریح کرد: قدرت سپاه معنوی و اعتقادی است.
این مسئول تعمیق معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی و روحیه انقلابی را اولویت‌های عقیدتی سیاسی سپاه عنوان و اظهارداشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای رسیدن به اهداف و اولویت‌های عقیدتی سپاه، باید از علمای عالم و اثربخش کمک گرفته شود.

وی در پایان با بیان این‌که «بررسی آسیب‌ها و تهدیدات فراروی انقلاب» از جمله اولویت‌های اجرایی در آموزش‌های عقیدتی سپاه است، خاطر نشان کرد: الگوی زندگی عناصر اصلی نظام باید تدوین شود.
ارسال نظرات