خبرهای داغ:
رئیس کمیته پشتیبانی کنگره ۳۰۰۰ شهید استان:

برگزاری کنگره شهدا،بزرگترین برنامه فرهنگی است

معاون استاندار قزوین و رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان گفت : برگزاری کنگره شهدا در استان قزوین ، بزرگترین برنامه فرهنگی است که بیشترین اثرگذاری را در بین مردم دارد .
کد خبر: ۹۰۱۳۵۸۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی معاون استاندار قزوین و رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان گفت در اولین جلسه کمیته پشتیبانی کنگره شهدا افزود: انقلاب اسلامی ایران و اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون خونفشانی و ایثارگریهای شهدا و خانواده آنها است و باید این ایثارگری پاس داشته شود .
وی تصریح کرد : به برکت وجود سردار سلیمانی ها و شهدای انقلاب و مدافع حرم ، امروز تمامی تهدیدات علیه کشور ما یکی پس از دیگری خنثی می شود .
حبیبی تصریح کرد : اهداف زیادی در برگزاری کنگره شهدا نهفته است که مهمترین آن برنامه های فرهنگی است که در زندگی مردم نقش عمده ای دارد .
معاون استاندار قزوین با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا سیاسی نیست ، گفت : در کنگره های شهدا جریانات سیاسی با اشتیاق فراوان مشارکت می کنند که نشانگر اهمیت کار بزرگ شهدا است .
رئیس کمیته پشتیبانی کنگره شهدا ، تکریم خانواده شهدا را از دیگر اهداف برگزاری کنگره دانست و افزود : ایثارگری های شهدا و خانواده آنها باید نسل به نسل به آیندگان منتقل شود .
معاون استاندار قزوین ، برگزاری کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان را بزرگترین رخداد توصیف کرد و از برگزاری کنگره سراسری در مهرماه امسال در استان قزوین خبر داد .
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار