مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه ساماندهی همه مزارهای شهدا امسال به پایان می‌رسد، گفت: تاکنون85 درصد از مزارهای شهدای استان ساماندهی شده است.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۹۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، علی کاظمی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان است، مبحث ساماندهی گلزار شهدا است.
 وی با اشاره به اینکه ساماندهی گلزار شهدا یک برنامه استانی است، اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته تاکنون بیش از 85 درصد مزارهای شهدا در استان ساماندهی شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه 15 درصد باقیمانده از مزار شهدا که ساماندهی نشده است، مربوط به روستاها است، تصریح کرد: بیشترین مزارهایی که ساماندهی نشده مربوط به زنجان و شهرستان خدابنده است.
کاظمی با بیان اینکه جلسات متعددی با فرمانداران شهرستان‌ها برای ساماندهی این امر برگزار شده است، گفت: عزم جدی داریم که امسال کار ساماندهی مزار شهدا به پایان برسد.
 وی با اشاره به اینکه کار ساماندهی یادمان شهدای گمنام نیز از طریق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال انجام است، گفت: اما به غیر از گلزار شهدای گمنام امروز ما 450 گلزار شهید نیز در استان داریم که کار ساماندهی آنها انجام شده است.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد شهدای استان زنجان 3 هزار نفر است، تصریح کرد: البته استان زنجان 40 زن شهید نیز دارد که شهدای بمباران نام دارند و در بمباران به شهادت رسیده‌اند.

 

ارسال نظرات