شعار‌های مردم سبزوار در سخنرانی رئیس جمهور؛

«روحانی، روحانی؛ ما کار می‌خوایم روحانی»

رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در حالی سفر خود به استان خراسان رضوی را از شهرستان سبزوار آغاز کرد که مردم این شهرستان با مطالبات و شعار‌های خود به ورزشگاه شهید مطهری برای استقبال از روحانی رفته بودند.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۶۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سخنرانی رئیس جمهور با واکنش‌های مردمی و شعار‌های آنان همراه بود به طوری که در بخش‌هایی از سخنرانی، رئیس جمهور سعی می‌کرد به شعار‌های مردم پاسخ دهد و همین طور مردم با شعار‌های خود تلاش می‌کردند پاسخ صحبت‌های روحانی را بدهند.

رئیس جمهور در بخش از سخنرانی خود به آمار اشتغال و روند بهبود آن در کشور اشاره کرد و گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های سرآمد اشتغال در سال گذشته با ۱۲۴ هزار شغل جدید است. این درحالی است که سبزواری‌ها این شعار را در ورزشگاه صدا می‌زدند: "روحانی، روحانی؛ ماکار می‌خوایم روحانی"

رئیس جمهور در ادامه سخنرانی‌اش به تلاش دولت برای تکمیل مصوبات دوره‌های قبلی سفر به خراسان رضوی اشاره کرد و قول تکمیل ۳ پروژه در سبزوار را داد. مردم در حین سخنرانی با شعار "وعده میدی، عمل کن؛ وعده میدی، عمل کن" از روحانی تقاضای عمل به وعده‌های دولت را داشتند.

همچنین برخی پلاکارد‌ها در میان جمعیت در دستان سبزواری‌ها بود که با جمله‌هایی مانند "پشیمانیم"، "تلگرامو بهونه کرده!، برجام ما رو لوله کرده"، "کار من کوووو؟ " و ... در جمعیت و همچنین در تصاویر تلویزیونی سخنرانی رئیس جمهور نیز دیده می‌شد.

از نکات قابل توجه مراسم سخنرانی رئیس جمهور در سبزوار دعوت چندباره مردم توسط مجری به (دست و جیغ و هورا) بود!
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار