خبرهای داغ:
معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری:

بشریت از بی عدالتی و وضعیت موجود سرخورده شده است/ انتقاد از رویکرد‌های دو گانه غرب در مسائل مرتبط به تروریسم و حقوق بشر

معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: همان افرادی که به بهانه انفجار دو ساختمان و یا به بهانه داشتن تسلیحات نظامی، دو کشور اسلامی را اشغال کردند و تعداد بسیاری انسان بی گناه را کشتند، اسلام را تهدید و برای آن مشکلاتی را بوجود می‌آورند در حالیکه مدعی حقوق بشر هم هستند که این مساله مایه تأسف است.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۸۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
بشریت از بی عدالتی و وضعیت موجود سرخورده شده است/ انتقاد از رویکرد‌های دو گانه غرب در مسائل مرتبط به تروریسم و حقوق بشر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی در همایش آکادمی اسلامی آلمان و ظرفیت‌های بین المللی حوزه‌های علمیه، که درمجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) قم برگزار شد، به شاخصه‌های روحانیت و تبلیغ در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: حوزه و طلاب خارج از کشور چند ویژگی دارند که عبارت‌اند از انگیزه خالص و کم توقع بودن.

وی گفت: هدف از تشکیل این گونه حوزه‌ها مخاطب قرار دادن بشریت است، نه فقط تبلیغ در محدود‌های تنگ نژادی، بلکه طبق منطق قرآن برای همه بشر مأموریت داریم و باید خود را برای همه بشریت آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: کار به جهت سرخوردگی بشر از وضعیت موجود خودش که از بی عدالتی به شدت رنج می‌برد و از فقدان معنویت در جامعه ناراحت است و احساس تنهایی و اضطراب و بی معنایی می‌کند، سهل است؛ اما از جهتی اسلام با یک دشمنی چندین قرنی مواجه است، تلاش کرده چهره اسلام را خدشه دار کند، کار سخت است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با انتقاد از رویکرد‌های دو گانه در مسائل مرتبط به تروریسم و حقوق بشر اظهارکرد: همان افرادی که به بهانه انفجار دو ساختمان و یا به بهانه داشتن تسلیحات نظامی دو کشور اسلامی را اشغال کردند و تعداد بسیاری انسان بی گناه را کشتند، اسلام را تهدید و برای آن مشکلاتی را بوجود می‌آورند در حالیکه مدعی حقوق بشر هم هستند که این مساله مایه تأسف است.
ارسال نظرات