خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مدیر حوزه علميه امام صادق(عليه السلام)و مسئول پایگاه بسيج اساتيد و فضلاء اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین خطاط مدیر حوزه علميه امام صادق(عليه السلام) گفت : مدرسه علمیه امام صادق(علیه السلام) اصفهان مفتخر است در طول دوران دفاع مقدس 141 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۸۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه‌ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین خطاط  مدیر حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) و مسئول پایگاه بسیج اساتید و فضلاء به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری (ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در جمع کارکنان ناحیه امام صادق (علیه السلام) به بیان خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی استاد شهید مطهری(ره) پرداخت و همگان را به مطالعه و تدبر در آثار این شهید بزرگوار توصیه کرد.

وی در تبیین جایگاه حوزه‌های علمیه گفت:: حوزه‌های علمیه در جامعه و در میان مسلمانان نقش بی بدیل و بدون جایگزین دارند. در زمان غیبت ما راهی به جز ارتباط با مراجع و علما نداریم و ارتباط با متون دینی نیز برای غیر متخصص ممکن نیست و هر شخص غیر متخصصی که بخواهد در فهم دین خود وارد شود بی شک دچار انحراف شده و به خطا می‌رود.

حجت الاسلام خطاط در ادامه افزود: ما در زمان غیبت غیر از قرآن و اهل بیت (علیهم السلام)  چیزی در اختیار نداریم و فهم آیات و روایات نیاز به دقت فراوان دارد و جایگاه حوزه علمیه این است که چنین دقت‌هایی را داشته باشندتا از انحراف مکتب و مذهب جلوگیری نمایند.

وی در پایان گفت: مدرسه علمیه امام صادق(علیه السلام) اصفهان مفتخر است در طول دوران دفاع مقدس ۱۴۱ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و در زمان حمله افغان‌ها نیز ۲۶۰ نفر در راه مکتب اهل البیت (علیهم السلام) تقدیم نموده و در مجموع حدود ۴۰۰ شهید از این مدرسه تقدیم اسلام و انقلاب گردیده است
ارسال نظرات
آخرین اخبار