خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد:

برگزاری بیش‌از126 هزار نفرساعت دوره آموزشی در شرکت گاز قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در راستای ارتقای سطح دانش و توانایی فنی کارکنان این سازمان 26 هزار و 249 نفر ساعت دوره آموزشی حضوری و مجازی در سال 96 برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۹۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: در سال گذشته 25 هزار و 265 نفر ساعت آموزش حضوری و 984 نفر ساعت آموزش مجازی در حوزه مباحث شغلی، عمومی و فرهنگی و بهبود مدیریت در قالب 152 دوره آموزشی برگزار شد. به گفته وی این میزان دوره آموزشی برگزار شده نسبت به سال قبل از آن 15 درصد افزایش داشته است.
بوشهری از میان دوره های آموزشی مختلف که برای پرسنل برگزار می شود از توجه ویژه سازمان به دوره های مربوط به HSE خبر داد و افزود: در حوزه HSE بیش از 10 هزار و 208 نفر ساعت آموزش در زمینه های ارزیابی ریسک، ایمنی حمل و نقل، ایمنی ترافیک و رانندگی تدافعی، رعایت الزامات HSE پیمانکاران، ایمنی و آتش نشانی و پست امداد شبکه های شهری برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ارتقای سطح دانش کارکنان را در رسیدن به اهداف سازمانی موثر دانست و افزود: این دوره های آموزشی مطابق استاندارهای شغلی شرکت ملی گاز و همچنین نیاز شغلی پرسنل تعریف شده است که امیدواریم در بهبود فعالیت های کاری نقش موثری داشته باشد.
1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها