خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم حسین محمدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۱۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم حسین محمدی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط استان قزوین برگزار شد.
در این جلسه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تاکید بر نقش شهدای تیپ فاطمیون در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) گفت: رزمندگان این تیپ نقش بسزایی در دفاع از حریم اسلام و اهل‌بیت(ع) داشتند.
وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حافظ منافع اسلام‌اند، افزود: وظیفه‌ی همگان است که با حضور در مراسم تشییع و یادبود این شهید انتقال‌دهنده‌ی نقش ارزشمند آنها در سطح جامعه باشند.
این مسوول با تاکید بر استفاده از امکانات موجود در برگزاری باشکوه تشییع شهید محمدی گفت: بایستی از ظرفیت همه‌ی دستگاه‌ها استفاده گردد تا تشییع باشکوه و در خور این شهید بزرگوار در قزوین برگزار شود.
در این نشست نمایندگان دستگاه‌های حاضر در جلسه به ارایه‌ی برنامه‌ها و وظایف خود پرداختند.
گفتنی است: براساس مصوبات این نشست، پیکر شهید حسین محمدی در روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه از امامزاده اسماعیل(ع) تا گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
ضمناً مراسم یادبود این شهید همان روز، همزمان با یادواره شهدای اردیبهشت و خرداد ماه قزوین و حومه از ساعت 17 تا 18:30 بعدازظهر در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.
1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها