فرماندار اردبیل:

مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه در اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی، اقشار مختلف مردم‌ و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۳۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد ماه در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی، اقشار مختلف مردم‌ و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی شده تا مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه امسال نیز به طور باشکوه برگزار شود افزود: در این مراسم از 550 خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با سوم خرداد ماه مراسم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا نیز انجام می‌شود و مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

زنجانی اظهار کرد: همایش پیاده‌روی نیز در چهارم خرداد به مناسبت سوم خرداد ماه برگزار می‌شود که از همشهریان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌اید و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی از برگزاری جشنواره فیلم به مناسبت سوم خرداد ماه در اردبیل خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با محوریت حماسه سوم خرداد ماه نیز مبنای کار قرار گرفته است.

زنجانی از تولید فیلم مستند در ارتباط با دفاع مقدس خبر داد و گفت: کتاب‌های فاخری با محوریت دفاع مقدس چاپ شده که همزمان با گرامیداشت سوم خرداد رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیز همزمان با سوم خرداد در اردبیل برگزار می‌شود و در این روز نیروهای مسلح اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند.

فرماندار اردبیل اقتدار و امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدا دانست و گفت: در سایه خون شهدای والامقام کشورمان به اقتدار و امنیت همه‌جانبه دست یافته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار