خبرهای داغ:
به‌مناسبت هفته عقیدتی‌سیاسی انجام شد:

دیدار فرمانده سپاه کردکوی با خانواده طلبه شهید «احمدرضا رجایی» + تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی و مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردکوی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با خانواده طلبه شهید «احمدرضا رجایی» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۰۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی و مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردکوی بعد از ظهر امروز و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با خانواده طلبه شهید احمدرضا رجایی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردکوی در این دیدار، شهدا را وارثان انبیاء دانست و اظهار کرد: شهدا جزو نخبگان جامعه هستند از بین 230 هزار شهید دوران دفاع مقدس، شهدای روحانی ازلحاظ آماری سرآمد بودند.

حجت‌الاسلام محمدعلی موسوی پارسایی با بیان اینکه شهدا ویژگی‌های منحصربه‌فرد داشتند، افزود: شهادت مهم است اما ادامه دادن راه شهدا مهم‌تر است.

وی با اشاره به اینکه شهدا باب‌الحوائج هستند، تصریح کرد: مردم خود را به یکی از شهدا نزدیک کنند و اطمینان داشته باشند شهدا دستگیری می‌کنند.

برادر شهید احمدرضا رجایی نیز در این دیدار با بیان اینکه احمدرضا تنها شهید طلبه در شهر کردکوی است، اذعان کرد: باوجوداینکه شهید رجایی سن کمی داشت اما در دوران انقلاب و در اوج فعالیت گروهک‌ها، منافقین، حزب توده و ... بسیار فعال بود و در دفاع از انقلاب درصحنه حضور داشت.

محمدرضا رجایی زیرکی و تیزهوشی، اخلاق نیکو و اهل عبادت بودن را از دیگر ویژگی‌های شهید رجایی برشمرد و یادآور شد: شهید رجایی در تبلیغات سپاه فعال بود و با توجه به توانمندی در خطاطی کار شعارنویسی بر دیوارها را بر عهده داشت طوری که برخی از شعارنویسی‌های او هنوز در دیوارهای شهر باقی‌مانده است.

محمدتقی رجایی، برادر دیگر شهید رجایی نیز در این دیدار برخورداری از اخلاق، بینش سیاسی و انقلابی بودن را سه ویژگی بارز شهید رجایی عنوان کرد و افزود: شهید رجایی ازلحاظ سیاسی کاملاً بصیر و آگاه بود و از نوجوانی در عرصه انقلاب حضوری فعال داشت.

وی ادامه داد: شهید رجایی در بین اقوام و دوستان به اخلاق و رفتار نیکو شهرت داشت، او اهل عبادت و نماز شب بود و در زمینه‌های مختلف اعم از تحصیل، ورزش و هنر شاخص بود.

جهت مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید:

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها