رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: شورای شهر باید در بحث بودجه‌ریزی نگاه ویژه‌ای به بودجه عمرانی داشته باشد چراکه در بحث عمرانی در شهر خرم‌آباد نیاز به یک کار جهادی برای خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۵۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفر بدری امروز در دیدار اعضای شورای شهر خرم‌آباد ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر به خاطر هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط، گفت: وضعیت خدمات شهری در خرم‌آباد باید به حد مطلوب برسد و اعضای شورای شهر باید در این راستا معضلات و مشکلات را حل‌وفصل نمایند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه پروژه بهارستان باعث مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان شده، گفت: مشکلات و موانع اتمام زیرگذر بهارستان باید به‌سرعت رفع شود تا مردم این ناحیه از شهر دچار رنج و سختی نشوند.

وی با ابراز اینکه پروژه‌های شهر باید بامطالعه، کارشناسی و برنامه‌ریزی دقیق انجام شوند و نه از سر رفع تکلیف، گفت: روند انتقال تعاونی‌های مسافربری برون‌شهری به پایانه خرم‌آباد باید تسریع یابد و مشکلات این پایانه باید سریعاً حل‌شده تا موجبات آسایش مردم و مسافران فراهم شود.

بدری عنوان کرد: شورای شهر باید در بحث بودجه‌ریزی نگاه ویژه‌ای به بودجه عمرانی داشته باشد چراکه در بحث عمرانی در شهر خرم‌آباد نیاز به یک کار جهادی برای خدمت به مردم است.

وی با اشاره به این موضوع که یکی از جلوه‌های فساد این است که مدیران به خاطر مسائل شخصی وظایف قانونی خود را انجام ندهند، گفت: دستگاه قضایی استان نهایت تلاش و هماهنگی با شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد را خواهد داشت تا مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

رئیس‌کل دادگستری لرستان بابیان اینکه دست‌فروشان و وانت‌های میوه‌فروش از این راه امرارمعاش می‌کنند، گفت: جمع‌آوری دست‌فروشان و وانت‌های میوه‌فروش به معاش خانواده آن‌ها لطمه می‌زند و این قشر از کاسبان باید به‌صورت علمی و حساب‌شده ساماندهی شوند.

 وی در بحث تصرفات املاک و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، گفت: شهرداری باید در این مبحث به‌موقع عمل کند نه هنگامی‌که کار به اتمام رسید و در این زمینه باید پلیس ساختمان در شهرداری به‌صورت مستمر فعال باشد.

بدری در پایان با این موضوع که روند کار شورا روند خوب و قابل قبولی است، گفت: اعضای شورای شهر باید از اختلاف و دودستگی پرهیز کنند تا خللی در انجام امور شهری پیش نیاید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات