خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

کلید توانمندی در برابر دشمن، ولایت مداری است

استاد حوزه و دانشگاه تبریز در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه میانه، ولایت فقیه را محور مطمئن حرمت در صراط مستقیم دانست و گفت: کلید توانمندی در برابر دشمن، ولایت مداری است.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۱۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجتبی نظری با بیان اینکه اگر اعتقاد و اعتماد به ولایت در جامعه جاری باشد و جایگاه واقعی ولایت تبیین و شناسانده شود، آمریکا و همه دشمنان ایران و اسلام هم اگر جمع شوند هرگز نخواهند توانست آسیبی به اسلام و انقلاب وارد کنند.

   وی افزود: هجمه دشمن بر روی ولایت فقیه است و وظیفه هادیان سیاسی جامعه تبیین جایگاه، وظایف و نقش رهبری به مردم است.

 حجت الاسلام نظری ناآگاهی به زمان را موجب انحراف از مسیر درست و افتادن در دام دشمن تلقی کرد و با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و حرکت فرهنگی همگانی، گفت: اکنون زمان، زمان اختلاف نیست چراکه علت صدور فرمان آتش به اختیار از سوی رهبری، ضرورت و شدت نیاز به کار همگانی است.

کلید توانمندی در برابر دشمن، ولایت مداری است

  این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با اشاره به توان و ظرفیت بالای مساجد برای تلاش فرهنگی، اظهار کرد: نظام اکنون به شدت به وجود مطهری ها، چمران ها و حججی ها دارد، و باید صدها و هزاران نفر امثال این شخصیت های والا را در کشور تربیت کنیم.

   وی تحولات منطقه و تلاش های آمریکا برای مسلمان کشی و نابودی اسلام با همراهی کشورهای مسلمانی همچون عربستان، بیان کرد: دشمن نخوابیده و با راه اندازی گروهک هایی امثال داعش یا پیمان هایی همچون پیمان عبری عربی بین عربستان و اسراییل، تمام توان خود را در این مسیر به کار گرفته است بنابراین باید عقبه ها را محکم کنیم، دانش آموز، دانشجو و عامه مردم باید حقایق پشت پرده را بدانند و در راه بصیرت دهی به مردم هادیان و مربیان بسیج باید جهادگونه وارد صحنه عمل شوند.

   حجت الاسلام نظری همچنین با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: اگر امروز با یک تهدید دروغین امثال ترامپ اقتصاد ما متزلزل شده و قیمت دلار، طلا و اجناس ما بالا می رود، همه به خاطر عدم اتکا به تولید داخلی است و چنانچه حمایت کافی از کالای ایرانی انجام گیرد، بی شک همه این مشکلات حل خواهد شد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز در ابتدای این آیین با بیان اینکه هدایت و روشنگری جامعه، وظیفه ای خطیر بر عهده هادیان و مربیان بسیج است، بر لزوم اشرافیت به مسائل روز تاکید کرد.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد حرکت بسیج در راه انقلاب و ولایت را مرهون، روشنگری های هادیان و مربیان بسیج دانست و افزود: به برکت روشنگری ها و تلاش های بصیرت افزای شماست که امروز شاهد سلامت سازمان سپاه و بسیج و حرکت این سازمان در مسیر انقلاب و ولایت هستیم.

   همایش هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه بسیج با حضور بیش از 200 نفر از هادیان و مربیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد و در پایان از مربیان و هادیان نمونه حوزه های مقاومت بسیج، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها