خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری گفت: هفته عقیدتی فرصتی مناسب برای ترویج اندیشه اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۶۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری  در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در خصوص سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی در سپاه اظهار داشت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، مسئولیت خطیر تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی را در مجموعه سپاه و بسیج، به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند: «مسأله فرهنگ و تعلیم و تربیت، مسأله اول در نظام ماست» را برعهده دارد.

 

حجت الاسلام تیشه کنی گفت:این هفته فرصت مناسبی است برای ترویج اندیشه ناب اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت های معرفتی، اعتقادی و همچنین تجلیل از تلاشگران و جهاد گران عرصه تعلیم و تربیت می باشد.

 

وی افزود: در طول بیش از سی و پنج سال از فعالیت سپاه در عرصه های مختلف، سپاه پاسداران همیشه از بصیرت بالا و دشمن شناسی لازم برخوردار بوده و همواره توانسته با بصیرت خود نقشهای شوم دشمنان را خنثی کند.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های شاخص در هفته عقیدتی در ناحیه عشایری گفت : از مهمترین این برنامه می توان به مراسم گرامیداشت و تجلیل از اساتید، مربیان، هادیان  معلمین بسیجی، و سرگروههای صالحین، برگزاری نشستهای بصیرتی، نشستهای ویژه حلقه های صالحین، گردهمایی و حضور بزرگ بسیجیان و کارکنان در نماز جمعه  دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، فضاسازی، دیدار با خانواده های معزز شهداء، کوهپیمایی، اردوی فرهنگی، محفل انس با قرآن اشاره کرد.

 

وی تصریح کرد: وظیفه‌ مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه در تربیت جوانانی متعهد و انقلابی بسیار سنگین است و این هفته فرصت خوبی برای شناخت  استاد مطهری این مجاهد بزرگ است.

ارسال نظرات