خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

نظام سلطه برای منافعش مهره‌های دست‌نشانده خود را از بین می‌برد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز نظام سلطه به‌ جایی رسیده است که حتی حاضر است برای منافعش مهره‌های دست‌نشانده خود را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۷۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، غلامعلی کریمی به مناسبت روز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، در جمع هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: یکی از راه‌های دین‌ شناسی مطالعه آثار شهید مطهری است که این ایام بهترین زمان برای ترویج افکار شهید مطهری در بین مردم است و باید سعی کرد با اتصال به امام زمان با چراغی روشن در تبیین حق و باطل قدم برداشت.

وی افزود: شهید مطهری از منظر قرآن به دین نگاه می‌کرد و مبین دین بود، زمانی که صحبت از انقلاب اسلامی داشت با انقلاب سکولارها تفاوت بود اما افرادی امروز هم درصدد تضعیف این نگاه هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: آن‌کسی که هادی سیاسی است وظیفه دارد تمام تلاش خود را در جهت تبیین اندیشه‌های ناب ولایت‌ فقیه انجام دهد و با نهضت روشنگری به مردم نشان دهد که مشکلات اقتصادی به دست کدخداهای ساختگی حل نخواهد شد و نیاز است همانند شهدا نگاه قرآنی داشته باشیم.

وی بیان کرد: این روزها روز جهاد برای بیان واقعیت‌ها است و به خاطر انقلاب باید مردم را آگاه کرد اما باید مطالبی را که بیان می‌کنیم با مدرک و مستند باشد تا بتواند در ذهن مخاطب تأثیرگذار باشد.

کریمی اظهار کرد: امروز نظام سلطه به‌ جایی رسیده است که حتی حاضر است برای منافع خود مهره‌های دست‌ نشانده خود را از بین ببرد، در نظام اسلامی هم باید ریزش‌ها و رویش‌ها بیان شود تا این جبهه‌ بندی حق و باطل مشخص و چراغ هدایت مشخص شود.

وی گفت: یقین بدانید اگر می‌خواهیم امروزه تکامل در زندگی فردی و سیاسی و اجتماعی ما وجود داشته باشد باید بر اساس دین‌مداری حرکت کرده و تبعیت محض از حجت الهی را مبنای عمل خود قرار دهیم.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: یکی از ضروری‌ترین نیازها و وظایف امروز نسل امروز بسیج در آستانه آغاز دهه‌ چهارم انقلاب اسلامی بصیرت افزایی و در میدان عمل برای پاسداری از ارزش‌ها است که بدون توجه به آن بسیج در معرض تهدید خطرها و آفات جدی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بسیجیان سلحشور در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف و در مسیر انقلاب حضوری چشمگیر و بی‌نظیر داشته و دارند که نمونه بارز آن، حضور چشمگیر بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس بود که توانستند به‌ خوبی از عهده وظیفه خود برآید.

کریمی تأکید کرد: از ویژگی‎های افرادی که در عرصه هدایت افکار جامعه فعالیت دارند، می‎توان به صداقت، داشتن برنامه کاری هدفمند و موضع‎گیری صحیح، سالم و قاطعانه در برابر دشمن اشاره کرد.

وی در پایان گفت: موضع‎گیری فعالان این عرصه باید به‌گونه‌ای باشد که عزت ملی را زیر سؤال نبرده و اقتدار ملی را خدشه‎دار نکنند، همچنین مبنای فکری و اعتقادی آن‌ها مطابق با مبنای فکری و اعتقادی اندیشه اسلامی باشد که یکی از مهم‌ترین منابع مستند برای همگان کتاب الهی و نهج‌البلاغه است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار