همزمان باهفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از مربیان عقیدتی و سیاسی برتر سپاه ناحیه فارسان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۳۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، همایشی با حضور امام جمعه در محل حسینیه سپاه ناحیه فارسان برگزار و از هادیان سیاسی و مربیان برتر عقیدتی تجلیل شد.

در این برنامه ابتدا فرمانده سپاه ناحیه فارسان با خیر مقدم گویی به حضار و بسیجیان اظهار داشت : گرامی میداریم یاد و خاطره بزرگ معلم انقلابمان، عالم برجسته استاد مطهری را که جانش را در راه این انقلاب گذاشت و با تفکرات ریشه دار خود چارچوب حکومت اسلامی را مشخص نمود و  به جنگ انحرافات فکری و دینی دوران خود رفت.

در ادامه امام جمعه فارسان با تبریک روز معلم به همه معلمان بسیجی حاضر در جلسه عنوان کرد: شهید مطهری عصر جدید را همچون یک میدان کارزار میدانست و می گفت  برای موفقیت در این میدان جنگ عقاید باید از مهارت ها و تاکتیک های مناسب و نظم و برنامه ریزی کمک گرفت. به باور ایشان مبلغان و مدافعان دین نباید از ورود اندیشه های مخالف بهراسند بلکه باید خود را تقویت نمایند.

وی افرود: علامه شهید مطهری  به مبلغ دینی در عصر حاضر هشدار می دهد که «در چنین عصری تو باید بلد باشی حرف خودت را خوب بزنی و استدلال بکنی.به باور ایشان مبلغان و مدافعان دین نباید از ورود اندیشه های مخالف بهراسند بلکه باید خود را تقویت نمایند.

 حجت الاسلام محسن ملک پور افزود: اشراف اطلاعاتی استاد مطهری به حدی بالا بود که هرگاه با یک فردی بحث می کرد جزئیات تفکرات او را از خودش بیشتر می شناخت. مثلا اگر با یک سوسیالیت بحث می کرد به حدی قوی بود که همه فکر می کردند استاد خودش از اول یک سوسیالیت بوده و این شناخت دقیق و سبب شده بود که بتواند به عنوان یک معلم در برابر تمامی انحرافات و تفکرات انحرافی جامعه بایستد و آنها را به انزوا بکشاند.

ارسال نظرات