همایش گرامیداشت یاد وخاطره استاد شهید علامه مطهری و هفته عقیدتی سیاسی، در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۵۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج منصور قاسمی پدر شهید مدافع حرم ،محمد حسن قاسمی و معلّم باز نشسته که سخنران ویژه این همایش بود، ضمن گرامیداشت روز معلّم وهفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: شهید مطهری اسلام ناب را از زیر تحریفات بیرون آورده وبه جامعه معرفی کرد.تفاوت کتب شهید مطهری با بقیه نویسندگان این است که علاوه بردانش به مخاطب بینش می دهند و روش اندیشیدن را می آموزد.

قاسمی افزود: استاد مطهری به عنوان ایدئولوگ بزرگ انقلاب اسلامی ضمن معرفی جریان نفاق والتقاط در دولت وجامعه با ادله محکم به مخالفت با این دوجریان پرداخت و ازچهره خبیث جریان التقاطی که بصورت آشکار وپنهان ودر قالب اسلام به دنبال خشکاندن درخت اسلام بود پرده برداشت.لذا شهید مطهری را می توان به عنوان قهرمان مبارزه با التقاط نامید.

وی بیان کرد:دشمن به این نتیجه رسیده که نمی تواند دین را از مردم وجامعه بگیرد لذا باید حقیقت دین را عوض کند وبه شکل دیگری به مردم معرفی کند . استاد مطهری این خطر را به خوبی فهمید و درسخنرانیهاو کُتب خود تلاش کرده شبهات وانحرافات دین را زدوده واسلام ناب را از زیر این تحریفات در آورده وبه نسل جدید معرفی کند

این استاد بزرگوار در خصوص ویژگی های شهید محمد حسن قاسمی بیان کرد: شهید محمد حسن، فرزند روزگار خودش بود؛ ایشان ابزارهای الگوشدن را در خود ایجاد کرده بود؛ به ظاهر اهمیت می داد،به علم روز(علم رایانه ،زبان انگلیسی، فضای مجازی،عکاسی وفیلم برداری ) آشناد بود، ولی کسی نبود که در این فضا غرق شود؛ ایشان در کارشان بسیار موفق بودند، چون نیروی جسمی خوب ( اهل ورزش بودند)، شجاعت لازم و توکل برخدا داشتند.

در پایان این همایش از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی ناحیه مقاومت عشایری استان با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات