فرمانده سپاه قروه در دیدار با فرماندار:

ضرورت رفع مشکلات مردم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه قروه رفع مشکلات مردم و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضروری دانست و گفت: ما باید بتوانیم دست در دست یکدیگر و با همکاری یکدیگر در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم و به مردم خدمت کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۷۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رضا حیدری در جلسه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای نارنجک و طی دیدار با فرماندار قروه ضمن تبریک تصدی سمت فرمانداری قروه اظهار داشت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان یادواره شهدای روستای نارنجک روز چهارشنبه در این روستا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه دخیل باشند افزود: این برنامه به همت مردم روستای نارنجک برگزار می‌شود و انتظار می‌رود تا بتوانیم به مشکلات و نیاز‌های مردم این روستا رسیدگی کنیم.

فرمانده سپاه قروه در ادامه سخنان خود رفع مشکلات مردم و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضروری دانست و گفت: ما باید بتوانیم دست در دست یکدیگر و با همکاری یکدیگر در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم و به مردم خدمت کنیم.

حیدری ادامه داد: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی حضور دارند و ما وظیفه داریم که به دنبال برآورده ساختن نیاز‌های انان باشیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار