خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: اگر ما یک سپاه مجهز و مقتدر در مسائل دفاعی و نظامی داشته باشیم ولی در مسائل اعتقادی درست عمل نکنیم نمی توانیم به نتیجه برسیم .
کد خبر: ۹۰۱۴۰۸۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین صبح امروز(دوشنبه) در همایش توجیه برنامه های سال 97 در حوزه نمایندگی سپاه صاحب الامر (عج) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ما در معرض لغزش هستیم و انسان هرچه در جایگاه بالاتر قرار بگیرد لغزش او نیز بیشتر می باشد و شیطان بر اساس جایگاه افراد وارد زندگی آنها می شود.
وی ادامه داد: سپاه هویتی دارد که باید حفظ شود و مهمترین هویت سپاه اسلام، ولایت پذیری، مردم و روحیه جهادی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان این که مجموعه سپاه باید در مقابل سه تهدید سخت و نظامی، امنیتی و تهدید نرم آمادگی لازم را داشته باشد اظهار داشت: اگر ما یک سپاه مجهز و مقتدر در مسائل دفاعی و نظامی داشته باشیم ولی در مسائل اعتقادی درست عمل نکنیم نمی توانیم به نتیجه برسیم .
حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه مهمترین آمادگی سپاه به حوزه نمایندگی واگذار شده است تاکید کرد: آمادگی در مقابل تهدید نرم مهمترین وظیفه حوزه نمایندگی می باشد، حوزه نمایندگی باید پاسداران را در مقابل تهدیدات نرم دشمن حفظ کرده تا بتوانند از انقلاب دفاع و هویت پاسداری را حفظ کنند.
وی افزود: پاسداران باید افرادی باشند که خدا در تمام زندگی آنها تجلی پیدا کرده و مردم و بسیج را به سمت آخرت گرایی سوق داده و تابع ولایت باشند نه تابع اشخاص.
این مسئول تصریح کرد: تکلیف گرایی بدون محافظه کاری از دیگر وظایف پاسداری است، پاسداران باید با عمل انقلابی پیش رونده و بن بست شکن باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه پاسداران باید اخلاق مدار و مردمی باشند افزود: پاسداران همواره در کنار مردم و پناهگاه آنان هستند و باید کاری بکنیم که مردم ما را از خود بدانند.
معبودی گفت: پاسداران همواره باید خود و دیگران را در مقابل آسیب ها و انحرافات مصون نگه داشته و شناخت دقیقی از وضعیت کشور، منطقه داشته باشد تا در مقابل تهدیدات بتواند تصمیمات درست بگیرد.
وی با بیان اینکه سپاه مربوط به یک قشر و یک جغرافیای خاص نیست بلکه باید در سراسر دنیا حضور فعال داشته باشد افزود: انقلابی گری، امید بخشی و عقلانیت و اعتدال از دیگر وظایف پاسداری است و پاسدار باید همواره رفتار عالمانه و منطق مدارانه داشته باشد و این اصل در تمام برنامه های ما باید جاری باشد.
1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها