معلمان مومن و انقلابی و مربیان عقیدتی نظام اسلامی مشعل روشن هدایت و بصیرت جامعه هستند

معلمان، مربیان عقیدتی، مدرسان، هادیان سیاسی مشعل روشن هدایت و بصیرت هستند که رسالت و عهده دار آگاهی بخشی و بیداری جامعه را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نبوی در جلسه هفته عقیدتی سیاسی که در سالن فرماندهی این ناحیه برگزار شد، گفت: معلمان، مربیان عقیدتی، مدرسان، هادیان سیاسی مشعل روشن هدایت و بصیرت هستند که رسالت و عهده دار آگاهی بخشی و بیداری جامعه را بر عهده دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه افزود: اصلاح رفتار اجتماعی افراد جامعه و ارتقای این رفتار می تواند در آینده گامهای موثر و سازنده ای جهت تقویت و افزایش روحیه معنوی و سیاسی جامعه شود.

نبوی خاطرنشان نمود: استفاده از آثار و افکار شهید مطهری می تواند به بالا بردن سطح بصیرت سیاسی و عقیدتی جامعه کمک شایانی نماید. وی با تاکید بر برگزاری با کیفیت برنامه های هفته عقیدتی سیاسی خاطرنشان نمود: اجرای نشستهای عقیدتی و سیاسی، دیدار با خانواده شهدا معلم، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در قالب همایش یاد مطهر، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی با موضوع آثار شهید مطهری، اردوی پایوران و سربازان حضور در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه شهرستان از اهم برنامه های این هفته می باشد. در ادامه نیز هر یک از مجریان ذی ربط نقطه نظرات خود را در جهت بهبود کمی و کیفی برنامه ها بیان داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار