مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه کلات:

مهم‌ترین خطر داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران، خطر نفوذ و تفکر منافقانه است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه کلات مهم‌ترین خطر داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران را خطر نفوذ و تفکر منافقانه دانست.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۹۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجة الاسلام و المسلمین عباس عبدالهی در همایش بصیرتی سیاسی سپاه ناحیه کلات، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به تقابل همیشگی نظام کفر و نظام توحیدی بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی کفر ظاهری و کفر باطنی دارند و از بین اقسام نظام کفر، بدترین و آسیب زننده‌ترین بخش کفر، جریان کفر پنهان و نفاق است.

وی با بیان ذکر مصادیقی از انحرافاتی که توسط جریان نفاق از ابتدای خلقت اتفاق افتاده است از جمله مساله سامری در قوم یهود و برخی حواریون در قوم عیسی علیه السلام که خداوند می فرماید «ومکروا ومکرالله» و جریانات صدر اسلام و... خطر امروز جریان انقلاب اسلامی ایران را خطر نفوذ دانست و تفکر منافقانه که از آبشخور دشمنان جاری می‌شود را مهم‌ترین تهدید و خطرعنوان کرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه کلات در پایان به برخی از ویژگی‌های منافق اشاره کرد و افزود: براساس مولفه‌های دینی برخی از شاخصه‌های شخص منافق عدم اطاعت پذیری در مقام عمل، تنبلی و عدم روحیه جهادی و اجتهاد در برابر نص است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار