تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه شاهرود+تصاویر

همایش تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه شاهرود با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، همایش تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با حضور امام جمعه شهرستان، جانشین و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و حفاظت سپاه شهرستان و رابطین عقیدتی نظارت و فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج در حسینیه ثارالله سپاه شاهرود برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در این همایش در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم با بیان اینکه جنگ امروز استکبار بر علیه ملت ما جنگ عقیدتی و فرهنگی است گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی و عقیدتی است و دشمن با همین هدف تلاش دارد با ابزار مختلف فرهنگی و نرم و رسانه‌ای این انقلاب را تحت تاثیر قرار داده و از درون تهی نماید.
وی افزود: تلاش دشمنان از بین بردن باور‌ها و اعتقادات جامعه و بویژه نسل جوان جامعه ماست که تا حدودی نیز توانسته به اهداف شوم خود در تغییر ذائقه و سبک زندگی دست پیدا کند.
استادیار نظام صالحین بسیج شهرستان با بیان اینکه باید مربیان و معلمان ما در راستای هدف مجموعه که تعلیم و تربیت است گام بردارند اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا اعتقادات جامعه بویژه نسل جوان را مستحکم نماییم و در این راستا همت خود را بکار بندیم.
حجت الاسلام سیدجواد میرشفیعی نیز در این همایش با ارائه گزارشی از فعالیت‌های نمایندگی، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن امروز در جنگ نرم تلاش خود را تهی کردن نسل جوان جامعه از باور‌ها و ارزش‌ها قرار داده است افزود: تلاش دشمنان با صرف هزینه‌های بسیار زیاد این است تا ملت و به خصوص نسل نوجوان و جوان ما را از مسیر انقلاب و اسلام جدا کنند و باید ما هم هزینه کنیم و در این مسیر تلاش نماییم.
وی با بیان اینکه شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و اجتماعی در فضای مجازی در تلاش برای انحراف در اذهان جامعه است گفت: باید تمام تلاش خود را به این سمت معطوف کنیم تا ابزار دشمن بر علیه خود او عمل نماییم و با جدیت در ترویج فرهنگ اسلام ناب و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه باشیم و باید همه در این مسیر حرکت کنند.
در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از شش نفر از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج سپاه شاهرود تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار