مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان عنوان کرد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان ضمن اشاره به نقش موثر بسیج جامعه زنان در ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی افزود: از آنجایی که بانوان بیشتر با کالا‌ها  و خرید آن در ارتباط هستند نقش مهمی در ترویج و نهادینه کردن شعار سال دارند.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۳۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد کشتگر در جلسه پرسش و پاسخ خواهران بسیجی سپاه ناحیه قوچان  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم از خواهران حاضر در جلسه تقاضا کرد در راستای شعار سال که مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند تلاش و از کالای ایرانی حمایت کنند.
 
وی ضمن اشاره به نقش موثر بسیج جامعه زنان در ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی افزود: از آنجایی که بانوان بیشتر با کالا‌ها  و خرید آن در ارتباط هستند نقش مهمی در ترویج و نهادینه کردن شعار سال دارند.
 
حجت الاسلام کشتگر اضافه کرد: اگر کالای ایرانی خریداری شود صنعت رونق می‌گیرد و کارخانه‌ها فعال می‌شوند و اگر کارخانه‌ها فعال شوند بیکاری کم می‌شود و در نتیجه بیکاری کاهش می‌یابد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری است، گفت: به راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی اشتغال ایجاد می‌ شود در نتیجه آسیب‌ها و معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد.
 
گفتنی است به تعدادی از سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داده شد از جمله شبهاتی در خصوص پیام رسان‌های داخلی مثل سروش و ایتا داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها