خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر گفت: پروژه سپاه هراسی دشمنان ناشی از موفقیت های بی نظیر سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۴۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام  مسلم کماسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و وظیفه حفاظت ازارزشهای انقلاب اسلامی ایران واسلام عزیز را عهده دار می باشد و متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم برخی افراد داخلی با دشمنان ضدنظام و رسانه های معاند نظام همسو شده و دست به تخریب سپاه می زنند وخدمات عظیم سپاه را نادیده می گیرند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر بیان داشت: دشمنان وحشی انقلاب اسلامی حق دارند از دست سپاه عصبانی باشند وسپاه وپاسداران وبسیجیان راتخریب کنند،چون آنهابعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی فهمیده اندسپاه به خوبی از انقلاب وارزشهای آن دفاع کرده واستکبارجهانی رابه خاک مذلت نشانده است.

 

حجت الاسلام کماسی در ادامه تاکید داشت: همه می دانند حماسه آفرینی پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی مظهر عزت و اقتدار ملت ایران است.

 

وی ادامه داد: این قدرت و اقتدار و روحیه دینی و انقلابی سپاه، نشان دهنده ولایت مداری پاسداران و جایگاه مردمی و قدرت و روحیه بسیجی اوست.

 

حجت الاسلام کماسی با اشاره به این جمله حضرت امام خمینی (ره) که اگر سپاه نبود کشور نبود، گفت : اکنون دامنه و اثرگذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحولات منطقه ای و بین المللی روز به روز افزایش یافته و به یک نیروی کم نظیر در تحولات جهانی تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر با اشاره به اینکه همیشه دشمنان قصد کم کردن فروغ سپاه پاسداران را داشته اند، اظهار داشت : دشمن بدین جهت پروژه سپاه هراسی را دنبال می کند که هرگز به این عمل موفق نخواهد شد چرا که مردم ولایتمدار وبا بصیرت ایران اسلامی همیشه پشتیبان این نیروی خدمتگذار بوده و هستند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد :‌ دشمنان اتهام افکنی های بسیاری را در تمامی زمینه ها به سپاه زده اند؛ اما این نیروی ولایت همیشه پشتیبان نظام اسلامی و ولایت بوده و تنها در مسیر اصلی انقلاب اسلامی حرکت می کند.

 

ارسال نظرات