جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان گفت: کارگاه آموزشی سر تیم‌های طرح شهید رهنمون با حضور جانشین بسیج جامعه پزشکی کشور، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مجریان طرح شهید رهنمون تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۵۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، موسی رنجبری ظهر امروز در جلسه توجیهی که به صورت ویدئو کنفرانسی برای مسؤولان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی سطح استان تشکیل شد با اشاره به اهمیت اجرای طرح شهید رهنمون در ارتقاء بهداشت، درمان، کیفیت رفاهی و معیشتی مناطق حاشیه نشین شهرها، مناطق کم برخوردار و روستاها اظهار کرد: کانون‌های زیر مجموعه این سازمان در سطح استان با توجه به حضور همیشگی در مناطق محروم نقش موثری در اجرای صحیح و موفق این طرح دارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه استفاده از پیام رسان‌های داخلی کشور مهم بوده، افزود: استفاده از این پیام رسان‌ها امروز از مسائل قابل توجه برای مردم شده است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان ادامه داد: کارگاه آموزشی سر تیم‌های طرح شهید رهنمون با حضور دکتر احمدی جانشین بسیج جامعه پزشکی کشور، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مجریان طرح شهید رهنمون در سالن شهید حاجبی سپاه امام سجاد هرمزگان (ع) تشکیل می‌شود.

نوید ایزدی نیز گفت: برخی از پیام رسان‌های داخلی از لحاظ سرعت و کیفیت با پیام رسان‌های خارجی هیچ تفاوتی نداشته و به لحاظ رقابت مثبتی که در کشور ایجاد شده دیگر پیام رسان‌ها هم قطعا در حال ارتقاء ارائه خدمات به جامعه هستند و این بسیار امیدوارکننده است.

 وی افزود: طبق بخشنامه معاون دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت استفاده از پیام رسان‌های خارجی برای انجام امور اداری، این سازمان در حال حاضر در پیام‌رسان داخلی گپ کار خود را آغاز کرده که لازم است کلیه اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان نسبت به راه‌اندازی این پیام‌رسان اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) در پایان تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران وظیفه دارند با توجه به گرایش مردم و مخاطبان به استفاده از سیستم‌های پیام‌رسان تلفن‌ همراه که از ساده‌ترین، در دسترس‌ترین و به‌روزترین وسیله کسب اخبارواطلاعات هستند، از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت کنند.

ارسال نظرات