خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سازمان بسیج سازندگی به دنبال محرومیت زدایی و اعتلای اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۸۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محرمعلی والدی، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین طی گفتگویی با بیان اینکه جهادگران بسیج سازندگی به صورت خالصانه و بی ادعا خدمت می‌کنند، اظهار کرد: جهادگران این سازمان محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم را پیشانی کار خود قرار داده اند.
وی با بیان این‌که مردم یاری و خدمت به محرومان در صدر برنامه‌های‎ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، افزود: اگر در مسیر حق قدم برداریم خداوند یاری‌مان می‌کند که این وعده حق است.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در عرصه های مختلف افزود: این سازمان در عرصه های محرومیت زدایی، اردوهای جهادی و همچنین اقتصاد مقاومتی اقدامات قابل قبولی داشته و تلاش کرده است تا در کنار مسئولین اجرایی کشور، کمکی بزرگ برای پیشرفت نظام محسوب شود.
وی با بیان این‌که یکی از اهداف این سازمان محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم است، یادآور شد: بی‌شک حمایت و پشتیبانی مسئولین و دولت، در پیشبرد اهداف بسیج سازندگی کمک‌کننده است.
والدی در پایان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری برای پرکردن خلأ جهاد سازندگی تاسیس شد، کفت: این سازمان به خوبی توانسته در طول حیات قریب به 18 سال این خلأ را در مناطق محروم پر کند ومی توان به این سازمان نمره قبولی داد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها