اردوی عملی آمادگی دفاعی دانش آموزان شهرستان کوهرنگ با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهیدفهمیده بازفت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۸۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ در جمع دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی رزمی، گفت: اردوهای رزمی برای ارتقای مهارت های نسل جوان و تکمیل درس آمادگی دفاعی دانش آموزان مقطع متوسطه اجرا می گردد.

سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی افزود: فراگیری مسایل دفاعی از منظر اسلام دارای اهمیت بالایی است و هر مسلمانی باید بتواند از کیان اسلامی به خوبی حراست کند.

وی ادامه داد: هم اکنون در شهرستان کوهرنگ، 290نفر دانش آموز دختر و پسر درس آمادگی دفاعی می گذرانند که 160نفر دانش آموز پسر دوره دوم متوسطه در اردوی میدان تیر شرکت می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: اردوی علمی درس آمادگی دفاعی بتواند ضمن انسجام بخشیدن به بخش عملی درس آمادگی دفاعی مدارس و افزایش مهارت های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیرنظامی و آموزش استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی در زمان به کار گیری؛ زمینه جذب، آموزش سازماندهی و به کارگیری دانش آموزان در قالب سازمان بسیج دهها میلیونی را فراهم کند.

گفتنی است: برنامه های رزم انفرادی و جمعی و سلاح شناسی از دیگر برنامه های این اردوی عملی بود که طی سه روز در بخش مرکزی و بازفت و موگویی شهرستان کوهرنگ اجرا شد.

ارسال نظرات