معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:

توسعه صنعتی در استان باید با رعایت شاخص‌ های زیست محیطی باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، با اشاره به اهمیت توسعه پایدار در استان، گفت: توسعه صنعتی در استان باید با رعایت شاخص‌ های زیست محیطی باشد.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۰۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه در توسعه استان باید تمام شاخص های زیست محیطی لحاظ شود، اظهار کرد: استقرار واحدهای صنعتی و طرح های توسعه ای آنها باید مبتنی بر شاخص های زیست محیطی باشد و باید برای توسعه صنعتی استان، مسائل مختلف مربوط به کیفیت زندگی مردم را لحاظ کرد.
وی با بیان اینکه نباید نگاه یک سویه و یک جانبه به مسائل توسعه ای استان داشت، افزود: برای توسعه اقتصادی باید نسبت به رشد شاخص های صنعتی اقدام کرد، اما این رشد باید با لحاظ کردن کیفیت زندگی مردم، سلامت آنها و رعایت شاخص های زیست محیطی باشد که در این راستا، استقرار و توسعه واحدها در شهرک تخصصی روی زنجان با حساسیت، بررسی می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با بیان اینکه به مردم زنجان اطمینان خاطر می دهیم که مسائل با دقت نظر و کارشناسی لازم در خصوص توسعه شهرک های صنعتی پیگیری می شود، یادآور شد: در خصوص فعالیت یکی از واحدهای معدنی در شهرک تخصصی روی باید کار کارشناسی لازم صورت گیرد و سپس در خصوص نحوه فعالیت آن تصمیم گیری خواهد شد.
وی خواستار تلاش و دقت نظر دستگاه های متولی در استفاده از تسهیلات حمایتی دولت برای رونق اقتصادی شد و گفت: دولت برای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی، تسهیلاتی در نظر گرفته که باید از این امتیازات ایجاد شده، استفاده حداکثری صورت گیرد.

ارسال نظرات