خبرهای داغ:
سومین پاسداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی با حضور مسئول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در دانشگاه مفید قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۱۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
سومین پاسداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سومین پاسداشت شهدای مقاومت اسلامی عصر امروز با حضور سردار عظیم ابراهیم‌پور مسئول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران خانواده‌های شهدای مدافع حرم بحرین، پاکستان، عراق و افغانستان، حسن شمشادی خبرنگار با سابقه صدا و سیما در کشور سوریه و جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه مفید در سالن آمفی‌تئاتر قربان‌نیا برگزار شد.

در این مراسم مسئول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سپاه با انتقاد از رویکرد‌های سازش‌کارانه در برابر جهت‌گیری‌های استکبار جهانی عنوان کرد: رویکرد اسلام اعتباری اصولاً رویکرد و نگاهی سازشکارانه بوده که خود را با نام اسلام رحمانی معرفی می‌کند باید توجه داشت که اسلام اعتباری همان اسلام آمریکایی بوده که در مسیر سازش و دوری از مقاومت گام برمی‌دارد.

سردار عظیم ابراهیم‌پور با اشاره به آمادگی مدافعان حرم برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و انقلاب اسلامی تأکید کرد: مدافعان حرم اختصاصی به سوریه و حرم اهل‌بیت (ع) ندارد بلکه در هر زمان و مکانی که حریم انقلاب اسلامی و اسلام در خطر باشد مدافعان حرم آماده نبرد و درگیری هستند و در این زمینه نیز هیچ‌گونه تعارف یا مسئله محرمانه‌ای با کسی ندارد.

وی بیان کرد: تفکر انقلاب اعتباری می‌تواند در هر کشور یا گروه اسلامی وارد شده و آن را ورطه تساهلگرایی وارد کند از همین رو نیز باید همواره در برابر بروز و تقویت چنین گروه‌ها و ایده‌هایی هوشیار و آگاه بود.

همچنین در این مراسم سید مسافر از رزمندگان تیپ فاطمیون به اجرای نوا‌های مقاومت اسلامی پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها