خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: اسرائیل ایران را دشمن شماره نخست خود می‌داند و علاوه بر قدرت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود در ایران محبوبیت رهبر معظم انقلاب در بین جوانان کشورهای اروپایی و آمریکایی را چالش بزرگی برای خود می‌داند.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۱۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردارعظیم ابراهیم پور عصر امروز در سومین پاسداشت شهدای مقاومت اسلامی که در سالن آمفی‌تئاتر دکتر قربان نیا دانشگاه مفید برگزار شد، اظهار داشت: مدافعان حرم در حقیقت مدافع و نگهبان حریم اهل‌بیت (ع) و انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به تفاوت‌های اساسی بین اسلام ناب و تفاسیر التقاطی دیگر از اسلام افزود: بعد از رحلت نبی مکرم اسلام عده‌ای اسلام و حکومتی را تشکیل دادند که نشانی از اسلامی ناب و واقعی نداشته و فاصله زیادی با تعالیم و باور‌های اصیل اسلامی داشت.

مسئول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: حکومت و اسلامی که بعد از نبی مکرم اسلام در صدر اسلام تشکیل شد اسلام اعتباری و غیرواقعی بوده که بیش از ۲۵ سال نیز به طول کشید، امام علی (ع) برای پیاده‌سازی اسلام حقیقی بیش از چهار سال تلاش کرد و در نهایت به شهادت رسید و ائمه (ع) بعدی نیز دقیقاً در راستای همین احیای اسلام حقیقی تلاش کرده و در نهایت نیز به شهادت رسیدند.

ابراهیم پور تقابل دائمی جبهه حق و باطل را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: از بدو خلقت حضرت آدم (ع) تقابل و مبارزه بین جبهه حق و باطل آغاز و تداوم داشته و تا به امروز ادامه پیداکرده است، امروز تنها دو جبهه و مکتب برای آینده جهان برنامه و حرف دارد که در یک‌سو شیعه مکتبی و انقلابی قرار داشته و در جبهه دیگر نیز صهیونیست جهانی قرار دارد که هر دو جبهه نیز می‌دانند به‌غیراز این دو مکتب هیچ جبهه سومی وجود نداشته و ندارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، امروز همراه با دو قرائت و تفکر وجود دارد که از نظر فکری و رویکردی با یکدیگر در حالت تقابل و تضاد هستند، عده‌ای معتقد هستند که ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را باید متوقف کرده و دست از مقاومت برداشته و به سمت و وسوی سازش حرکت کرد، باید کدخدایی آمریکا را پذیرفت و طبق نظر کدخدا به برنامه‌ریزی و فعالیت پرداخت، از نظر مقام معظم رهبری این شکل از انقلابیگری تفکر ارتجاعی بوده که می‌خواهد سازش را جایگزین مقاومت کند.

مسئول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سپاه با انتقاد از رویکرد‌های سازش‌کارانه در برابر جهت‌گیری‌های استکبار جهانی عنوان کرد: رویکرد اسلام اعتباری اصولاً رویکرد و نگاهی سازشکارانه بوده که خود را با نام اسلام رحمانی معرفی می‌کند باید توجه داشت که اسلام رحمانی همان اسلام آمریکایی بوده که در مسیر سازش و دوری از مقاومت گام برمی‌دارد.

ابراهیم‌پور با اشاره به آمادگی مدافعان حرم برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و انقلاب اسلامی تأکید کرد: مدافعان حرم اختصاصی به سوریه و حرم اهل‌بیت (ع) ندارد بلکه در هر زمان و مکانی که حریم انقلاب اسلامی و اسلام در خطر باشد مدافعان حرم آماده نبرد و درگیری هستند و در این زمینه نیز هیچ‌گونه تعارف یا مسئله محرمانه‌ای با کسی ندارد.

وی ابراز کرد: تفکر انقلاب اعتباری می‌تواند در هر کشور یا گروه اسلامی وارد شده و آن را ورطه تساهل‌گرایی وارد کند از همین رو باید همواره در برابر بروز و تقویت چنین گروه‌ها و ایده‌هایی هوشیار و آگاه بود.

مسئول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سپاه با اشاره به اهمیت اعتقادات راسخ انقلابی‌گری واقعی تأکید کرد: اگر دستگاه محاسباتی ما توحیدی باشد قطعاً خداوند وعده‌های خود را عملیاتی کرده و به فریاد ملت‌های مؤمن خواهد رسید و از همین رو نیز ملت‌های عراق، سوریه و یمن به‌زودی به‌صورت کامل آزادشده و به عزت واقعی و نهایی خواهند رسید.

ابراهیم‌پور با اشاره به جلسه شورای عالی امنیت اسرائیل در سال ۹۵ ابراز کرد: اسرائیل ایران را دشمن شماره نخست خود می‌داند و علاوه بر قدرت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود در ایران محبوبیت و مقبولیت رهبر معظم انقلاب در بین جوانان کشور‌های اروپایی و آمریکایی را چالش بزرگی برای خود می‌داند.
ارسال نظرات