استاندار زنجان:

جامعه به برکت وجود خانواده‌ های شهدا، مسیر ترقی را طی می ‌کند

به مناسبت هفته کار و کارگر، هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، استاندار زنجان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولین استانی با حضور در منزل خانواده‌های شهدای کارگر، دیدار و از مقام رفیع این شهیدان، تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۲۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ اسداله درویش ‌امیری در این دیدار با بیان اینکه گاهی، برخی زخم زبان ‌ها و بی‌اخلاقی ‌های اجتماعی، خانواده ‌های شهدا را آزرده می ‌کند، گفت: بدون شک این خانواده‌ ها، مورد توجه و عنایت خاص خداوند قرار دارند و دعای خیر پدران و مادران شهدا برای حل مشکلات کشور و موفقیت نظام جمهوری اسلامی، کمک می ‌کند.
وی افزود: جامعه به برکت وجود خانواده‌ های شهدا، مسیر ترقی را طی می ‌کند و اگر مردم از کار و تلاش مسئولین رضایت داشته باشند، به همان اندازه، شهدا نیز در عالم برزخ، خرسند و خشنود می ‌شوند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه‌ خون مطهر شهدا، درخت انقلاب را آبیاری کرد و به همین دلیل ملت، همواره حامی نظام جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: با هجمه ‌ای که به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد می ‌شد، اگر رشادت ‌های شهدا نبود، امروز آسایش و امنیت در کشور قرار نداشت. 
گفتنی است شهید ولی‌ اله سلیمانی از جامعه کارگری استان به جبهه ‌های نبرد حق علیه باطل، اعزام شد و در سال 1362 در عملیات والفجر به شهادت رسید. همچنین شهید مجتبی رهبری از شهدای فرهنگی و فرماندهان استان در جنگ بوده و در سال 1363 بر اثر انفجار مین در شهر بانه و شهید عباس محمدی نیز از فرماندهان و شهدای اطلاعات و عملیات استان بود که در سال 1366 در مناطق عملیاتی غرب کشور به شهادت رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار