خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام:

دشمن به زمین گیر کردن ما در عرصه اقتصادی امید بسته است/ بصیرت سیاسی در ذیل آموزه های دینی لازمه پاسداری از انقلاب است

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام با بیان اینکه عرصه اقتصادی عرصه نبرد آمریکا با جمهوری اسلامی شده است گفت: دشمنان امید بستند در عرصه اقتصادی ما را زمین گیرکنند و اگر درست اقتصادمقاومتی را اجرا کنیم در این زمینه پیروزی با ما است.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۳۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

محمد نوفرستی مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: وجود سیاسی و عقیدتی در کنار همدیگر در مجموعه بسیج و سپاه مکمل یکدیگرند.

 وی با بیان اینکه برخی وجود سیاسی را در نظامی گری نمی توانند ببینند عنوان کد: اصل وجود سیاسی در نیروهای نظامی و بویژه سپاه برمی گردد به هویت سپاه که پاسداری از انقلاب است که این امر  در هر برهه ای با توجه به تهدیدات که انجام می شود متفاوت است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام افزود: اقتضاء امروز و الزامات دفاع از انقلاب در همه عرصه ها و برخی در ابعاد سیاسی است پس ایفای نقش در زمینه سیاسی برای سپاه وجود دارد و لازمه آن بصیرت سیاسی در ذیل بصیرت دینی است.

وی متذکر شد: بر اساس هویت سپاه که در راستای دفاع و پاسداری از انقلاب و دفاع از جمهوری اسلامی است می طلبد که همه پاسداران از بصیرت سیاسی برخوردار باشند.

نوفرستی با بیان اینکه بصیرت سیاسی چیزی جدا از آموزش های عقیدتی نیست خاطرنشان کرد: عنوان بصیرت دینی که  مورد تأکید رهبر انقلاب است نشان می دهد بایستی در ذیل آموزه های عقیدتی به مسائل سیاسی پرداخت و هویت سپاه برمی طلبد که شناخت ابعاد سیاسی را داشته باشد.

رژیم آل سعود از استقلال سیاسی برخوردار نیست

وی با اشاره به علت حضور آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا گفت: آمریکایی ها در راستای توسعه طلبی در منطقه غرب آسیا حضور دارند و از طرفی قدرتی که جمهوری اسلامی در منطقه کسب کرده برایشان ناخوشایند است و با تحریک عوامل خودشان مثل رژیم آل سعود دنبال این هستند که درگیری در منطقه ایجاد کنند که موجب تضعیف ایران شود.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام افزود: آل سعود تن به درخواست های آمریکا می دهند به دلیل اینکه این کشورها هویت مردمی ندارند، دولت ها از پشتیبانی مردمی برخوردار نیستند و وابستگی آنها به آمریکا در بعد نظامی و غیره باعث شده که امروز در دام آمریکایی ها گرفتار شدند و تن به خواسته های آنان می دهند.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود از استقلال سیاسی برخوردار نیست یادآور شد: امام(ره) تاکید داشتند که استقلال نظام باید حفظ شود و جمهوری اسلامی می تواند تصمیماتش را در داخل بگیرد اما رژیم سعودی باید تصمیم گیری اصلی را با رضایت سلطه گران بین المللی انجام دهند.

 نوفرستی ادامه داد:  امروز در وضعیت داخلی آل سعود به شکلی است که جریانهایی که می خواهند قدرت داشته باشند باید با قدرتهای خارج از مرزهای خودشان هماهنگی داشته باشند و تقریبا شبیه ایران قبل از انقلاب است که محمدرضا پهلوی سیاست هایش را با پشتیبانی آمریکا و انگلیس تعریف می کرد.

عرصه اقتصادی عرصه نبرد آمریکا با جمهوری اسلامی شده است

وی با اشاره به تهاجم دشمن در بعد اقتصادی اظهارداشت: رهبر انقلاب فرمودند " امروز اتاق جنگ آمریکا بر علیه ایران وزارت خزانه داری آمریکا است". امروز عرصه نبردی که آمریکایی ها امید بستند پیروز شوند در عرصه اقتصادی است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام با بیان اینکه ما بایستی بر اساس تحریم ها و تهدیدات دشمن   برنامه ریزی داشته باشیم متذکر شد: اقتصادمقاومتی یعنی در دورانی که آمریکایی در عرصه اقتصادی ما را تهدید و تحریم می کنند طوری رفتار کنیم که تحریم ها را خنثی کنیم و به اهداف مان در عرصه اقتصادی برسیم.

وی با بیان اینکه عرصه اقتصادی عرصه نبرد آمریکا با جمهوری اسلامی شده است گفت: دشمنان امید بستند در عرصه اقتصادی ما را زمین گیرکنند و اگر درست اقتصادمقاومتی را اجرا کنیم در این زمینه پیروزی با ما است.

 نوفرستی یادآور شد: بعد از فتنه 88 آمریکایی ها عرصه نبرد را در زمینه اقتصادی تعریف کردند و در سایر زمینه ها نیز بیکار نیستند اما امید بستند که در زمینه اقتصادی نظام اسلامی را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه یک دهه رهبر انقلاب مخرج مشترک شعارهای سال را عناوین اقتصادی نامیدند خاطرنشان کرد:  ایشان راهبردی را با نگاه به اهداف و برنامه ریزی های دشمن مشخص می کنند چون برای پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی نیازمند توجه بیشتر مردم و مسئولین در عرصه اقتصادی هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار