سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در یادواره شهدای معلم خلخال گفت: شدید ترین حملات بر علیه نظام به واسطه جانفشانی شهدا دفع شده است.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۴۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

شدید‌ترین حملات بر علیه نظام به واسطه جانفشانی شهدا دفع شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یادو خاطره شهید مرتضی مطهری مربی اخلاق و یار انقلاب یادواره 5 شهید فرهنگی و معلم خلخال با حضور خانواده معظم شهدا ، مسئولین و جمعی از کارکنان آموزش و پرورش به همت بسیج فرهنگیان کانون شهید بابایی خلخال در کانون شهید باهنر خلخال برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل گفت:شدید ترین حملات بر علیه نظام به واسطه جانفشانی شهدا دفع شده است.

فیاضی گفت: اندیشه شهدا در تبعیت از فرمان رهبر انقلاب استقلال و هویت ایران را به دنبال داشت و این شهدا بودند که با ایثار خود هر گونه دشمنی را از کشور دفع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: امروز صحنه صحنه ایستادگی است و جناح و گروه و دسته بندی سیاسی و اصلاح طلب و اصول گرا مهم نبوده وتنها مقوله ای که باید مورد اهمیت همگانی باشد حفظ دستاورد شهدا وحفظ انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام فیاضی گفت: جنگ رسانه ای دشمن هنوز ادامه دارد و استکبار جهانی با برخورداری از این غول رسانه ای درصدد تخریب انقلاب ونظام بوده و هر روز در صفحات رسانه ای شاهد شبهه افکنی دشمنان بر علیه نظام ، انقلاب و ولایت فقیه هستیم .

وی افزود: برکت این نظم و انقلاب از شهدا بوده و باید با حفظ دستاورد شهدا، ولایت مداری ، ولایت پذیری و با بصیرت در حفظ این دستاورد تلاش کرد.

ارسال نظرات