مدیر جامعه‌القرآن کریم واحد خواهران زنجان:
مدیر جامعه‌القرآن کریم واحد خواهران زنجان گفت: نخستین موقوفه قرآنی استان، که مربوط به ساختمان جامعه‌القرآن کریم است، روز پنج‌شنبه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۵۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:مهری خدیری اظهار کرد: نخستین موقوفه قرآنی استان زنجان که مربوط به ساختمان جامعه‌القرآن کریم است، روز پنج‌شنبه افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ساختمان جامعه‌القرآن کریم زنجان در پنج طبقه و با ۵۳۲ متر مربع و ۲ هزار و ۴۰۰ متر زیربنا ساخته شده است، گفت: هر طبقه مشتمل بر ۹ کلاس آموزشی است.
مدیر جامعه‌القرآن کریم واحد خواهران زنجان با بیان اینکه زمین ساختمان دارالقرآن کریم زنجان موقوفه است، گفت: در این ساختمان یک طبقه شامل سالن قرائت خوانی و یک طبقه شامل سالن اجتماعات است.
خدیری با اشاره به اینکه برای ساخت این ساختمان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، اضافه کرد: یک میلیارد تومان توسط خیران تامین و حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان نیز بدهی داریم.
وی تصریح کرد: با افتتاح این ساختمان واحدهای اصلی خردسالان خواهران و برادران به این محل منتقل می‌شود و با این اقدام فصل جدیدی در بحث آموزش‌های قرآنی آغاز خواهد شد.
مدیر جامعه‌القرآن کریم واحد خواهران زنجان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه با حضور مسولان کشوری و نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: البته عصر همان روز نیز در محل جامعه‌القرآن کریم مراسم محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر جامعه‌القرآن کریم استان زنجان ۴۶ شعبه دارد، اضافه کرد: همچنین ۲۰ شعبه از جامعه‌القرآن کریم در زنجان فعال است.
خدیری با بیان اینکه آموزش‌های جامعه القرآن کریم از سنین پایه یعنی از چهار سالگی آغاز می‌شود، اضافه کرد: آموزش‌ها در همه رشته‌ها ارائه می‌شود و حتی در حال حاضر قرآن آموز ۶۵ ساله نیز در جامعه القرآن مشغول به فراگیری مباحث قرآنی است.

ارسال نظرات